درخواست قهرمان کشتی برای کمک به بخشش زندانی دیه

​جهان پهلوان طالقانی و یکی از استاتید دانشگاه خوارزمی با پیوستن به پویش هفت سین خورشید، مردم جامعه را برای کمک فرا خواندند تا در روزهای پایانی سال، تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، استاد دانشگاه خوارزمی که نخواست نامش اعلام شود، با حضور در این ستاد، هزینه های سالگرد درگذشت پدرش را به پویش هفت سین خورشید اهداء کرد تا یک نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد نزد خانواده اش بازگردد.
همچنین جهان پهلوان طالقانی پیشکسوت کشتی نیز صبح روز سه شنبه به دفتر ستاد آمد تا از هوادارانش بخواهد با کمکهای هر چند کم، پدر یا مادری را که به دلیل جرایم غیرعمد مانند تصادف، حوادث کار، مالی و... زندانی هستند، در روزهای باقی مانده سال آزاد کرده، سر سفره هفت سین و کنار فرزندانشان بازگردانند.
شایان ذکر است نیکوکاران جهت اهدای کمک های مالی و آزادی زندانیان نیازمند واجد شرایط جرایم غیرعمد می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۲۰۲۷ و یا مراجعه حضوری به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی 6، پلاک 25، طبقه سوم و همچنین به سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران (نشانیwww.tehipro.ir ) و یا لینک اطلاع رسانیtehipro @با فعالیتهای این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمکهای مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.
خیرین نوعدوست فقط با شماره گیری #1414*733* از طریق تلفن همراه و یا شماره حساب 1414 مربوط به نمایندگی ستاد دیه استان تهران نزد بانک تجارت به یاری زندانیان نیازمند بشتابند.

دیدگاه تان را بنویسید