در گفت و گو با جی پلاس؛

رئیس فدراسیون دو و میدانی: احسان حدادی شانس طلای المپیک 2020 است نه برنز/ همه جانبه از او حمایت می کنیم

رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: احسان حدادی قطعا شانس مدال طلا در المپیک 2020 است و فدراسیون همه جانبه از او حمایت می کند.

لینک کوتاه کپی شد

احسان حدادی می گوید هنوز برای اینکه یک تمرین دست و حسابی بکند تمرکز کافی ندارد. پس از همه اختلاف نظرهایی که وجود داشت، بحث درخواست مالی سنگین او برای هزینه آمادگی اش تا المپیک 2020 به اصلی ترین اختلاف او فدراسیون دو و میدانی تبدیل شده است.

مجید کیهانی - رئیس فدراسیون دو و میدانی در این باره گفت و گویی را با خبرنگار ورزشی جی پلاس داشت و از این گفت که حدادی یکی از قهرمان های ملی است و هر کاری از دست شان بربیاید برای حدادی انجام می دهند.

گفته می شود احسان حدادی برای تامین هزینه آمادگی اش تا المپیک درخواست 100 تا 150 میلیون بودجه برای هر ماه را کرده است؛ فدراسیون دو و میدانی با توجه به بودجه حدودا 7 میلیارد تومانی اش، می تواند، چنین درخواستی را اجابت کند؟

این موضوع مدیریت خواهد شد و مشکلات احسان نیز به زودی حل می شود، نگران نباشید . احسان یک ورزشکار بین المللی و تنها وررزشکاری است که در دوومیدانی مدال المپیک گرفته است. حتما باید به او کمک کرد که مدال آوری کند. از احسان در بالاترین سطح حمایت خواهد شد اما  باید شرایط فدراسیون را نیز در نظر گرفت و با توجه به شرایط فدراسیون او را حمایت می کنیم.

غیاثی - سخنگوی فدراسیون متبوع شما سخنانی جالبی را در این باره مطرح کرده بود؛ " اگر کشتی گیر و وزنه برداران ماهی 100 میلیون تومان بگیرند سرشان سوت می کشد. " و اینکه " ما سرمایه گذاری روی ورزشکاری می کنیم که مطمن باشیم مدال آوری می کند، احسان در خوشبینانه ترین حالت شاید مدال برنز را هم نگیرد." چه واکنشی نسبت به موضع گیری ایشان دارید؟

فقط می توانم بگویم احسان قطعا شانس مدال طلا در المپیک 2020 را دارد و جزء شانس های قهرمانی در دوومیدانی است و با تمام توان ، در حد و  ظرفیت فدراسیون به او کمک می کنیم تا به امید خدا به مدال طلا دست یابد.

دیدگاه تان را بنویسید