مدارس چادگان و فریدونشهر تعطیل شد

با توجه به بارش برف و باران در اغلب شهرستانهای استان، وضعیت محورهای مواصلاتی لغزنده اعلام شده است و مدارس چادگان در تمامی مقاطع و فریدون شهر در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی سه شنبه تعطیل شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با توجه به بارش برف و باران در اغلب شهرستانهای استان، وضعیت محورهای مواصلاتی لغزنده اعلام شده است و مدارس چادگان در تمامی مقاطع و فریدون شهر در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی سه شنبه تعطیل شد.

بنا بر اعلام پلیس راهور استان اصفهان، تردد بدون زنجیر چرخ در محورهای فریدون‌شهر- پشت‌کوه، خوانسار- دامنه، داران- الیگودرز، خوانسار- بویین‌میاندشت و داران- چادگان به دلیل بارش سنگین برف و لغزندگی جاده ها بدون زنجیرچرخ ممنوع است.

امروز بارش برف در فریدون شهر به ۵۰ سانتی متر رسید و در جاده های فریدونشهر به علت مه غلیظ کاهش دید افقی به علت کولاک شدید  وجود دارد.

همچنین  در محورهای گلپایگان- خمین، داران- نجف‌آباد، گلپایگان- دهق، اصفهان- نطنز- کاشان و کنارگذر غرب، لنجان-شهرکرد، عسگران- دامنه بارش باران را داریم و وزش شدید باد در سمیرم را شاهد هستیم که رعایت کامل قوانین به ویژه سرعت مطمئنه در این محورها ضروری است.

گفتنی است با توجه به شرایط جوی استان، مردم باید از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر باک خودروی خود را کاملا پر کرده و از سالم بودن بخاری و برف پاکن های خودرو مطمئن شوند.

توصیه می شود در صورت سفر در این شرایط، حتما پتو و مقداری جیره خشک به همراه داشته باشید.

 

دیدگاه تان را بنویسید