ذوالفقارنسب: عراق تیمی غیرقابل عبور نیست/ باخت ۴ سال قبل محرکی برای ملی پوشان است

کارشناس فوتبال گفت: نباید مقابل عراق برای گرفتن مساوی به میدان برویم و تیم ملی ایران توانایی شکست دادن حریف را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بیژن ذوالفقار نسب در مورد دیدار روز چهارشنبه ایران با عراق گفت: اگرچه هر دو تیم به مرحله بعدی صعود کرده‌اند اما صدرنشینی در این گروه مسیر متفاوتی خواهد داشت بنابراین دو تیم برای رسیدن به صدر تلاش خواهند کرد. هر دو تیم هم برای پیروزی وارد میدان خواهند شد. فکر می‌کنم تیم ملی ما در همه زمینه‌ها نسبت به عراق برتری دارد و این برتری روی کاغذ را می‌توانیم در زمین هم ثابت کنیم.

وی افزود: تیم ایران در دو بازی اول خود ۷ گل زده اما عراق مقابل ویتنام ۳ بر ۲ پیروز شد و به یمن هم ۳ گل بیشتر نزد بنابراین می‌توانیم تیم عراق را شکست بدهیم و این تیم غیرقابل عبور نیست.دو بازی اول این جام باعث شده که بازیکنان ایران از نظر روحی و روانی نسبت به حریف برتری داشته باشند.

ذوالفقار نسب در مورد اینکه عراق حریف چغری محسوب می شود و ۴ سال پیش هم به این تیم باختیم ،عنوان کرد: بله مقابل این تیم همیشه بازی‌های سختی داشته‌ایم با این حال شکست قبلی مقابل عراق را باید فراموش کنیم هرچند آن باخت می‌تواند محرک خوبی برای ملی پوشان ما باشد زیرا در آن بازی هم از حریف برتر بودیم اما اشتباه داوری و اخراج بازیکن ما باعث شد آن شرایط رقم بخورد که بهتر است آن مسایل را فراموش کنیم. 

این کارشناس فوتبال در مورد اینکه با یک مساوی هم می‌توانیم صدرنشین گروه شویم و احتمال دارد کی‌روش تیم ایران را به آب وآتش نزند وبا یک مساوی به مرحله بعدبرسیم، گفت: بازی برای گرفتن یک امتیاز ریسک زیادی دارد و ممکن است در لحظات پایانی گلی دریافت کنیم که دیگر زمانی برای جبران نباشد در آنصورت شرایط سخت می‌شود بنابراین باید برای برد به میدان برویم.

دیدگاه تان را بنویسید