نامجو مطلق : شاگردان کی‌روش خیلی به قهرمانی نزدیک هستند

مجید نامجومطلق کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است که تیم ملی با دو دیداری که در جام ملت‌ها انجام داد، شرایط خوبی دارد و خیلی به قهرمانی نزدیک است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید نامجومطلق درباره پیروزی 2 بر صفر تیم ملی مقابل ویتنام اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی بازی بسیار خوبی انجام دادند و توانستند یک بازی روبه‌جلو و منطقی را به نمایش بگذارند. ویتنام هم حریف سرسختی برای تیم ملی نبود و نتوانست روی خط دفاعی ما فشار بیاورد، با این حال عملکرد تیمی ما در همه خطوط خوب بود.

وی با بیان اینکه تیم ملی نیمکت بسیار قوی دارد که می‌تواند در صورت نیاز از آن بهره ببرد، عنوان کرد: یکی از نکات مفید دو بازی گذشته ایران در جام ملت‌ها، بازی خوب و چشمگیر سامان قدوس بود که بسیار عالی کار کرد و به نظر من کی‌روش باید از او بیشتر استفاده کند. قدوس در بازی با یمن یک گل قشنگ زد و روز گذشته هم بازی موثری داشت و پاس گل اول ایران را داد.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره دیدار روز چهارشنبه ایران مقابل عراق که جدال صدرنشینی گروه D هست، گفت: تیم ملی اگر می‌خواهد مسیر هموارتری برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی داشته باشد، باید به عنوان صدرنشین از گروه صعود کند. بازیکنان ایران توانایی شکست عراق را دارند و با این دو بازی که در جام ملت‌ها از ایران دیدیم روز چهارشنبه می‌توانیم سومین پیروزی تیم ملی را ببینیم.

نامجومطلق درباره این موضوع که ایران چقدر شانس قهرمانی دارد، عنوان کرد: ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا روی کاغذ شانس‌های قهرمانی جام ملت‌های آسیا هستند و در کنار این تیم‌ها عربستان هم در این دوره بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته و شانس خوبی برای قهرمانی دارد. تیم ملی فوتبال ایران هم همیشه جز شانس‌های قهرمانی بوده و البته با دو بازی که از ایران در امارات دیدیم، شرایط خوبی داریم. شاگردان کی‌روش خیلی به قهرمانی  نزدیک هستند و همه به نتیجه کار بازیکنان تیم ملی در جام ملت‌های آسیا خیلی امیدوار هستیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید