دمای یزد به 8 درجه زیر صفر رسید!

رئیس گروه پیش‌بنی هواشناسی یزد گفت: امشب سرما و یخبندان سراسر استان یزد به ویژه مناطق کوهستانی را فرا می‌گیرد و در بسیاری از نقاط دمای هوا به زیر صفر می‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیدعباس میرحسینی با بیان اینکه در حال حاضر بیشینه دما در مرکز استان یزد ۱۴ درجه است، اظهار داشت: شب گذشته در سردترین ساعات دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و برخی نقاط استان دمای ۸- را نیز تجربه می‌کنند.

وی بیان کرد: هوای استان یزد، امروز (یکشنبه) قسمتی ابری همراه با افزایش دما و از بعدازظهر همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت باد خواهد بود.

میرحسینی خاطرنشان کرد: روز دوشنبه نیز هوای یزد نیمه ابری تا ابری همراه با افزایش دما و در بعدازظهر همراه با وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک است.

وی با بیان اینکه مردم استان یزد، فردا در برخی نقاط نظیر اردکان دمای هوا تا ۶- و ۸- را نیز تجربه می‌کنند، یادآور شد: گاریز و اردکان، فردا سردترین نقاط استان یزد خواهند بود.

میرحسینی بیان کرد: امروز، کمینه هوا به جز در یزد، تفت، مهریز و هرات که به صفر درجه می‌رسد، در بقیه نقاط استان زیر صفر و تا ۸- خواهد رسید اما روز دوشنبه، روز گرمتری نسبت به امروز برای مردم در تمام نقاط استان خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید