تیمی می‌سازیم که همه از دیدن آن لذت ببرند

مالک باشگاه نساجی: پیگیر حقوقی دستکاری در قراردادهای بازیکنان هستیم

فرهاد صنیعی‌فر، مالک باشگاه نساجی مازندران در جمع بازیکنانش گفت که پیگیر حقوقی هستیم که چطور در قرارداد شما دستکاری شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، فرهاد صنیعی‌فر، مالک باشگاه نساجی مازندران، دو روز پیش با حضور در جمع بازیکنان این تیم سخنان مهمی مطرح کرد. وی با بیان اینکه نیم‌فصل اولی که به نساجی آمده بودم، با شرایطی سخت‌تر از امروز مواجه شده بودیم و فقط 9 بازیکن برای ما مانده بود، اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به اینکه تمام نگاه‌مان برای پیشرفت باشگاه است، اما یکسری مشکلات ناخواسته برای ما به‌وجود آمد.

وی با عنوان اینکه همه تیم‌های لیگ برتری با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و تیمی بدون عیب و ایراد نداریم، افزود: هر چقدر هم دوست داشتیم به شرایط اولیه برگردیمف اما نشد، ما در بدترین اوضاع و احوال کام‌بک‌های موفقیت‌آمیزی داشتیم.

مالک باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه مرد واقعی کسی است که در شرایط بحرانی بتواند درست رفتار کند تا به شرایط عادی و ایده‌آل بازگردد، تصریح کرد: همه ما متعلق به یک باشگاه هستیم و باید تلاش کنیم تا به شرایط آرمانی برسیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه یکسری وظایف به عهده ما و یکسری وظایف نیز به‌ دوش شماست، خاطرنشان کرد: شما موظفید با قدرت به کار خودتان ادامه دهید و برای من بسیار مهم است که در چنین شرایطی چه کسی همدل و در کنار باشگاه است. پای آبرو و حیثیت ما (باشگاه نساجی مازندران) در میان است و چشم یک استان و چند میلیون هوادار به شماست، اگر کسی احساس می‌کند نمی‌تواند با این شرایط کار کند و می‌خواهد بگوید من با آقای فلانی هستم و این حرف‌ها، هیچ مشکلی نیست و ما با کسی دشمنی نداریم، خیلی دوستانه با هم خداحافظی می‌کنیم، اما اگر دوست دارید در کنار ما بمانید لطفاً هیچ بهانه‌ای نیاورید.

صنیع‌فر با اعلام اینکه در نیم‌فصل دوم می‌خواهیم با قدرت وارد رقابت‌ها شویم، اضافه کرد: کاری با تیم‌های دیگر ندارم که چند بازیکن گرفتند، کارم با تیم خودم و مردانگی و غیرت تیمی است که دارم با آن کار می‌کنم، دوست دارم همانی که تا الان بودید، باشید و همه روی قدرت شما حساب کنند و از شما بترسند. توجه داشته باشید اگر کسی وارد این گود شد، باید تا آخرش همراه ما باشد، وظیفه شما این است که در چنین شرایطی خودتان را نشان دهید.

مالک باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه ما از نظر سخت‌افزاری از همه تیم‌ها بهتریم و از لحاظ پرداختی به بازیکنان‌مان هم عقب نیستیم، گفت: اگر فکر می‌کنید ما برای شما کم گذاشتیم، لطف کنید تیم‌های دیگر را هم ببینید، درصدی را هم قبل از شروع نیم‌فصل دوم برای شما تدارک دیدیم.

وی یادآور شد: اگر پروسه انتخاب سرمربی اینقدر طول کشیده فقط به این خاطر است که ما تجربه بدی را در فصل گذشته گذراندیم، بسیاری از مردم نگران هستند، اما ما با تمام قدرت، تیمی را می‌سازیم تا همه از آن لذت ببرند.

صنیعی‌فر با اشاره به اینکه هیئت مدیره و تیم حقوقی باشگاه در حال انجام کارها هستند، در رابطه با مشکل برخی از قراردادهای بازیکنان گفت: تیم حقوقی در حال بررسی این قراردادهاست و هیچ جای نگرانی ندارد، اگر مبلغ قراردادتان به‌ دست دوستان صفر هم شده باشد، اصلاً غصه این مسئله را نخورید، من آدم متعهدی هستم و حرفی که اول به شما زده شده، همان را انجام می‌دهم، اگر دستی تو مبلغ برده شده باشد، قطعاً این موضوع را رفع می‌کنیم، ما اولین‌بار است که با چنین مشکلاتی روبه‌رو می‌شویم.

وی در پایان از همه بازیکنان خواست تا به حواشی و صحبت‌های بیرونی توجه نکنند و خاطرنشان کرد: اگر دشمنان‌تان 4 نفر بودند، اما الان تعدادشان خیلی بیشتر از این‌ها شده، عده‌ای قصد دارند با روح و روان شما کار ‌کنند، اما شما زرنگ باشید، تمرکزتان را بالا ببرید و تمام سعی‌تان را بر انجام وظایف‌تان بگذارید.

 

دیدگاه تان را بنویسید