اظهارنظر وزیر ورزش درباره اختلاف برانکو و کی‌روش

وزیر ورزش و جوانان امروز درباره مصاحبه ای که کارلوس کی روش در پایان بازی با یمن انجام داد با خبرنگاران صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مصاحبه تند کارلوس کی روش علیه برانکو ایوانکوویچ بعد از بازی با یمن باردیگر فضای فوتبال ایران را ملتهب کرد. مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز ابتدا درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملتهای آسیا گفت: «تیم خیلی خوبی داریم و شروع خوبی هم در این رقابت ها داشتیم. امیدوارم در بازی های باقی مانده هم نتایج خوبی بگیرند.»

او در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم ملی و بازیکنان معتقد هستند حمایتی از آن ها نشده است افزود: «تیم ملی از حمایت همه ملت و دست اندرکاران ورزش برخوردار است و امیدواریم با همین حمایت‌ها، هماهنگی ها و عزم و اراده بتوانیم تا فینال این مسابقات پیش رویم.»

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با اینکه اختلاف کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس در جام ملتهای آسیا هم ادامه دار شده و آیا وزارت ورزش قصد ندارد تذکری به این افراد بدهد؟ گفت:«  بهتر است که همه انرژی را صرف حمایت از تیم ملی مان بکنیم و امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم.» وزیر ورزش همچنین با بیان اینکه برای بازیکنان تیم ملی پاداش هایی را در نظر گرفته است در ادامه با بیان اینکه ممکن است برای حمایت از تیم ملی به امارات برود افزود:« امیدوارم در مراحل بعدی کنار تیم باشیم. تا الان همیشه در کنار تیم بوده ام و تلاش می کنم که بازهم کنار تیم ملی باشم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید