رونمایی از گوشی پزشکی الکترونیکی کودکان+ عکس

یک شرکت سنگاپوری از گوشی پزشکی الکترونیکی رونمایی کرده که روی لباس کودکان نصب می شود و می تواند ضربان قلب و تنفس کودک را رصد کند و در صورت خس خس و سرفه کودک، والدین را مطلع کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  رصد سلامت کودکان با کمک یک گوشی پزشکی الکترونیکی ساده تر خواهد بود. در همین راستا در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی از گجت Aire Sone Junior رونمایی شده است.

این گجت که شبیه یک پیکسل است طوری طراحی شده تا برای کودکان ۳ سال به بالا جذاب باشد. می توان این گجت را به لباس کودک و در منطقه سینه نصب کرد.   

Aire Sone Junior  تنفس و ضربان قلب، سرفه و خس خس سینه کودک را رصد می کند. در صورت تکرار علائم به والدین هشدار داده می شود. همچنین در صورت رصد علائمی که نشاندهنده حمله آسم باشد(به خصوص هنگامیکه کودک خواب است) به سرعت والدین رامطلع می کند.

 باتری گجت ۱۳ ساعت دوام دارد و به طور بی سیم شارژ می شود.

 شرکت سنگاپوری AEvice این گجت را ابداع کرده است. به گفته نماینده شرکت گجت مذکور حتی می تواند خس خس های ضعیف سینه که به طور معمول شنیده نمی شود را رصد کند.

تولید کننده گجت هم اکنون مشغول همکاری با پزشکان در سنگاپور و استرالیا است و این دستگاه برای کودکان آسیب پذیر در برابر آسم تجویز می شود. به این ترتیب با کمک دستگاه بیماری تنفسی کودک رصد و کنترل می شود.

دیدگاه تان را بنویسید