توضیح دبیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر درباره گلایه‌های یک هنرمند

دبیراجرایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر پس از انتشار متن انتقادی سرپرست گروه «همایون» مبنی‌بر عدم تمایل این مجموعه برای حضور در جشنواره توضیحاتی را ارائه داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پیرو انتشار یادداشت انتقادی مهران مهرنیا نسبت به فرآیند انتخاب آثار در جشنواره موسیقی فجر ، شهرام صارمی دبیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجرضمن قدردانی از حضور هنرمندان صاحب نام موسیقی در این دوره از جشنواره گفت: جناب مهران مهرنیا از جمله هنرمندان شایسته موسیقی کشورمان است که بنده افتخار این را داشته‌ام که در برنامه‌های مختلف به‌عنوان نوازنده در کنار این هنرمند عزیز حضور داشته باشم. اما لازم است پیرو انتشار متن انتقادی ایشان مبنی‌بر عدم تمایل به حضور گروه «همایون» در جشنواره توضیحاتی را ارائه دهم.

وی افزود: به طور حتم وقتی در برگزاری هر جشنواره‌ای موضوع انتخاب در میان باشد این نحوه انتخاب، معترضانی دارد که دوره سی و چهارم جشنواره موسیقی فجر نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. کما اینکه طی روزهای اخیر از سوی گروه‌های مختلف شرکت‌کننده در جشنواره تماس‌های زیادی داشتم که درباره عدم انتخابشان اعتراضاتی داشتند.

دبیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر توضیح داد: ما در این دوره از جشنواره حدود ۱۵ تا ۱۶ انتخاب داشتیم که این انتخاب توسط هیات بازبینی از بین حدود ۲۸۰ گروه بوده است. این انتخاب نیز در شرایطی صورت گرفته که ما واقعا می‌توانستیم پذیرای تعدادی محدودی اثر باشیم که متاسفانه آثار ارائه شده از سوی جناب مهرنیا در ردیف انتخاب‌ها نبود و امیدوارم ایشان شرایط محدود ما برای انتخاب آثار را بپذیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید