کرانچار: اسدی را خط نزدم/ بازیکنان دو رگه خوب باشند چرا استفاده نکنیم؟

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت:امیدوارم در قطر بتوانیم طبق 4 بازی آخرمان خوب پیش برویم و بازیکنان را در همان سطح نگه داریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال امید درباره شرایط تیم گفت: اوضاع بسیار خوب است، برنامه ها به خوبی پیش رفته است. قبل از عزیمت به قطر 4 نوبت دیگر تمرین خواهیم داشت. بازیکنان را گروهبندی کرده‌ایم. امیدوارم در قطر بتوانیم طبق 4 بازی آخرمان خوب پیش برویم و بازیکنان را در همان سطح نگه داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طلسم می‌شکند و تیم ملی به المپیک راه پیدا می‌کند، اظهار داشت: اول باید مسابقات فروردین‌ماه انجام شود بعد درباره صعود و شکستن طلسم صحبت کنیم. من 24 ساعته کنار بازیکنان هستم و از روحیه و انگیزه آنها احساس می‌کنم می‌دانند در چه راهی قدم گذاشته‌اند تا این مسیر طی و طلسم شکسته شود. بازیکنان با انگیزه می‌توانند این مسیر را طی کرده و به قول شما طلسم را بشکنند.
سرمربی تیم ملی امید همچنین درباره بازی تیم ملی ایران در جام ملت‌ها و برتری مقابل یمن، خاطرنشان کرد: قبلا هم به شکل علنی گفته بودم با توجه به کیفیتی که تیم ایران دارد و حضور 2 دوره متوالی در جام جهانی، بازیکنان از نظر تجربه توانسته‌اند سرنخ‌ها و درخواست کی‌روش را متوجه شوند و پا در مسیری بگذارند که به عنوان نقشه راه تعیین کرده است.
کرانچار افزود: این انتظار وجود دارد ایران در جمع 4 تیم برتر قرار بگیرد. جدا از نتیجه‌ای که مقابل یمن رقم خورد شیوه بازی ایران نشان می‌داد با آماده‌سازی کامل پا به این مسابقات گذاشته است.


وی درباره شجاعی و اسدی در تیم ملی، عنوان کرد: تا این لحظه وضعیت فوق‌العاده از نظر انضباطی چه درون زمین و چه به صورت شخصی بیرون از زمین نداشته‌ایم. بازیکنان باید وقتی بیرون می‌روند تحت آگاهی شخصی باشند تا مشکلی پیش نیاید. شجاعی قبل از بازی‌های آسیایی به دلیل مشکلات باشگاهش که با وجود اعلام فدراسیون نپذیرفت او بازی کند، نتوانست با وجود اینکه بازیکن مکلف است خودش را معرفی کند. من نمی‌خواهم بیشتر در این باره صحبت کنم اما او به تیم ملی دعوت شده است.


وی یادآور شد: اسدی هم در جاکارتا به دلیل فشارهایی که وجود داشت نتوانست تحمل کند و خودش خواست تیم ملی را ترک کند. این به معنای خط خوردن این بازیکن نیست. من نظارتم را دارم هر وقت این بازیکن به سطح لازم از نظر فنی و روحی رسید به تیم ملی دعوت می‌کنم. او خط نخورده و احتمال دعوتش وجود دارد.


سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر دعوت از دو رگه‌ها به تیم ملی از جمله آرش شرقی و عرفان اردستانی، گفت: این بازیکنان در لیست کی‌روش بودند و اولویت هم با بزرگسالان است اما تیم ملی بزرگسالان به دلیل تعهداتش نتوانست از آنها استفاده کند به همین دلیل ما از فرصت استفاده کردیم. 2، 4 و 6 فروردین ماه بازی‌های تدارکاتی المپیک را داریم. اگر فرصتی فراهم شود قبل از این بازی ها این بازیکنان را دعوت کنیم تا توانایی های آنها را از نزدیک ببینیم. اگر بتوانند بیایند چرا از آنها استفاده نکنیم؟ ما باید از نزدیک آنها را ببینیم اگر بازیکنان دیگری هم باشند بتوانیم دعوت می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید