رونمایی از اتومبیل هیبریدی برای پلیس

یک شرکت خودروسازی، تصاویر اتومبیلی هیبریدی برای پلیس منتشر کرده که در مصرف سوخت صرفه جویی می کند و مجهز به گیربکس اتوماتیک با ۱۰ دنده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شرکت فورد قرار است هفته آتی از اتومبیل ۲۰۲۰ Explorer خود رونمایی کند در همین راستا فورد تصاویری از این خودرو مخصوص پلیس منتشر کرده است.  این خودرو که ۲۰۲۰ Police Interceptor Utility نام دارد هیبریدی است و در مصرف سوخت صرفه جویی می کند.

نسخه استاندارد  ۲۰۲۰ Explorer  دارای موتوری با ظرفیت  ۳.۳ لیتری و ۶ سیلندر است. به گفته فورد این مدل ۱.۱ ثانیه سریع تر از نسخه  ۳.۷ لیتری سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رساند. همچنین در مصرف سوخت آن صرفه جویی می شود.

 به گفته فورد هیبریدی بودن این خودرو سبب می شود هزینه های سوخت به ازای هر خودرو سالانه ۵۷۰۰ دلار کاهش یابد.

نسخه دیگر ۲۰۲۰ Explorer  شامل موتور ۶ سیلندر توربوشارژ دوقلوی EcoBoost و ظرفیت ۳ لیتر است. این خودرو کمی قدرتمندتر است. علاوه بر این دو، یک نسخه دیگر با موتور ۶ سیلندر و ظرفیت ۳.۳ لیتر  نیز تولید می شود. همه این خودروها دارای گیربکس اتوماتیک با ۱۰ دنده و چهار چرخ متحرک هستند.

همچنین این خودرو برای محافظت از افسران پلیس مجهز به چند ویژگی  جدید است. در Police Interceptor Utility از حسگرهایی برای رصد ۲۷۰ درجه از محیط اطراف خودرو و ردیابی خطر در نقاط کور استفاده می شود.  علاوه برآن درها به طور اتوماتیک قفل می شوند و در صورت رصد هرگونه حرکتی به راننده هشدار داده می شود. یک سیستم دوربین پشتی نیز در خودرو وجود دارد . درکنار همه این موارد صفحه هایی ضد stab پشت صندلی های جلویی نصب شده اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید