بیش از ۲.۵ میلیارد نفر مسابقات جام ملت ها را تماشا می کنند

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: امارات متحده عربی می‌تواند این مسابقات را به بهترین شکل و متناسب با شهرت این کشور در زمینه فوتبال برگزار کند.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس ، شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ضمن ابراز اطمینان از توانایی‌های امارات برای فراهم کردن شرایط ایده‌آل و موفقیت در برپایی مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: امارات متحده عربی می‌تواند این مسابقات را به بهترین شکل و متناسب با شهرت این کشور در زمینه فوتبال برگزار کند.

رئیس کنفدراسیون آسیا افزود: برگزاری جام ملت‌های آسیا برای دومین بار در امارات نشان‌دهنده توجه این کشور به ورزش و توانایی‌ موفقیت آن در ابعاد مختلف است. امارات متحده عربی در سال‌های گذشته نیز مسابقات جهانی و قاره‌ای فراوانی را با موفقیت برگزار کرده و این امر باعث خوشبینی ما در خصوص توانایی این کشور در برگزاری هرچه بهتر این رویداد ورزشی شده است که نقطه عطفی در تاریخ فوتبال آسیا به شمار می‌رود.

شیخ سلمان گفت: بیش از ۲.۵ میلیارد نفر در ۵۵ کشور، این مسابقات را تماشا می‌کنند. همچنین ۱۴۴۹ روزنامه نگار از سراسر جهان در این رقابت‌ها حضور دارند. ما همچنین از اعضای فدراسیون‌های عضو برای روح همکاری و اتحادی که از خود نشان داده‌اند تشکر می‌کنیم و منتظر برگزاری مسابقاتی هستیم که شعار آسیا را به خوبی نمایش می‌دهد؛ همه آسیا در کنار هم.

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها برای نخستین بار از سیستم ویدئو چک (VAR) و کمک داور پشت دروازه (AAR) استفاده خواهیم کرد. در تاریخ اول فوریه بعد از یک بازی هیجان انگیز، قهرمان این قاره مشخص خواهد شد و بدون تردید برگزاری این مسابقات نه تنها نقطه اوج چهار سال کار سخت به شمار می‌رود بلکه وحدت و همبستگی قاره کهن آسیا را به خوبی نشان می‌دهد.

بازی افتتاحیه جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امروز (شنبه ۱۵ دی ماه) بین تیم‌های امارات متحده عربی و بحرین و در ورزشگاه زاید در ابوظبی برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید