ایرج عرب: جدایی منشا قطعی است/ او باید تیم جدیدش را معرفی کند

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از شرایط باشگاه استقلال با اسپانسر مشترک با ما خبر ندارم چون حساب و قرارداد هر دو باشگاه جداگانه است و در این شرایط چطور می‌توانم شایعات را تأیید یا تکذیب کنیم؟!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ ایرج عرب  در خصوص جدایی منشا از تیم پرسپولیس، مشکلات مالی سرخ‌پوشان، شایعه پیشنهاد تیم ترکیه‌ای به علی علیپور و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

آخرین وضعیت گادوین منشا با پرسپولیس به کجا رسید؟

جدایی منشا از پرسپولیس قطعی شده و به دنبال پیشنهادهایی برای این بازیکن هستیم. روال کار به او اعلام شده و به او گفته‌ایم که برای نیم‌فصل دوم به دنبال تیم باشد و تیم جدید خودش را به ما معرفی کند.

این روزها بحث حضور مهاجم خارجی در تیم پرسپولیس شنیده می‌شود.

هنوز هیچ چیزی قطعی نشده و همه چیز در حال بررسی است. حضور مهاجم خارجی در پرسپولیس قطعیت ندارد و فعلاً همراه با آقای برانکو در حال رایزنی هستیم تا ببینیم که چه باید بکنیم. در حال حاضر در خصوص جلب مهاجم خارجی چند موضوع را همزمان پیگیری می‌کنیم تا ببینیم در نهایت به چه نتیجه‌ای می‌رسیم.

گفته می‌شود علیرضا بیرانوند در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد و حتی صحبت از حضور علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری در پرسپولیس شنیده می‌شود.

تا این لحظه که با شما صحبت می‌‌کنم هیچ اتفاق جدیدی درباره بیرانوند نیفتاده و بحث خاصی مطرح نشده است. او با ما قرارداد دارد و کارش را در پرسپولیس انجام می‌دهد.

مطالبات پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا و پاداش آسیایی به کجا رسید؟

پس از پیگیری‌هایی متعددی که در این زمینه انجام دادیم این کار تقریباً تمام شده و براساس زمان‌بندی این پول را به بازیکنان پرداخت خواهیم کرد.

در یکی دو روز اخیر شایعه شده که باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه خواهان به خدمت گرفتن علی علیپور  است و حتی مذاکراتی هم با او انجام شده است. شما این مسئله را تأیید می‌کنید؟

هیچ پیشنهادی در این باره در باشگاه مطرح نشده و درخواستی هم برای علیپور از این باشگاه به دست ما نرسیده است.

 اما گفته می‌شود که پرسپولیس در مذاکراتی که با این باشگاه ترکیه‌ایی داشت پذیرفته که بعد از باز شدن نقل و انتقالات یک مهاجم به این تیم ترکیه‌ای بدهد!‌ این شایعه به گوش شما هم رسیده است؟

من واقعاً چنین چیزی نشنیدم و الان از شما این حرف را می‌شنوم. حتی از زمان قبل هم چنین مسئله‌ای را نشنیدم و نمی‌دانم این شایعات از کجا ساخته می‌شود.

برای اردوی قطر چند بازی تدارکاتی در برنامه‌های برانکو گنجانده شده است؟

فکر می‌کنم آقای برانکو یک یا دو بازی برای آماده‌سازی پرسپولیس در نظر گرفته است و تا جایی که می‌دانم او هماهنگی‌هایی هم در این زمینه انجام داده اما با تیمی بازی می‌کنیم که شرایط ما به آن بخورد و باید ببینیم شرایط چه پیش می‌آورد. بخشی از کارها قبل از اعزام تیم به قطر انجام خواهد شد و بخش دیگر زمانی که تیم به قطر برود هماهنگ می‌شود.

 در روزهایی که تلاش زیادی برای خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال انجام می‌شود در خبرها آمده که پورحسینی از ریاست سازمان خصوصی‌سازی استعفا داده است. این موضوع در روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها خلل ایجاد نمی‌کند؟

باید بدانیم که سازمان خصوصی‌سازی یک سازمان است که با تغییر مدیریت هم کارش را ادامه می‌دهد. من نمی‌دانم این خبر صحت دارد یا نه چرا که خود من هم در خبرها متوجه شدم که آقای پوری حسینی استعفا داده اما مطمئناً دستگاه‌های اجرایی در این شرایط هم کارشان را انجام می‌دهند هرچند که او اهتمام زیادی برای خصوصی‌سازی سرخابی‌ها انجام داد.

در فضای مجازی شایعه شده که اسپانسر مشترک پرسپولیس و استقلال پول بیشتری به آبی‌های پایتخت می‌دهد و حتی برخی مدعی شده‌اند که درآمدهای پرسپولیس به حساب استقلال واریز می‌شود. شما این موضوع را شنیده‌اید؟

من نمی‌دانم استقلال چقدر از اسپانسر پول می‌گیرد چرا که حساب ما و استقلال از هم جدا است. من از شرایط باشگاه خودمان خبر دارم و وقتی از درآمدهای استقلال بی‌خبرم چطور می‌توانم این مسئله را تأیید یا تکذیب کنم؟!‌ هر دو باشگاه قرارداد جداگانه‌ای با اسپانسر دارند و من در جریان فعالیت استقلال و اسپانسر نیستم.

 برانکو از بازی با پدیده محروم شد اما باشگاه پرسپولیس در حمایت از او یک بیانیه داد. این شائبه وجود دارد که سخت‌گیری‌ها برای برانکو بیشتر از برخی مربیان است و هواداران پرسپولیس انتظار دارند که مسئولان باشگاه حمایت قاطع‌تری از سرمربی‌شان داشته باشند.

ما در این باره بیانیه دادیم اما از راه‌های مختلف در حال رایزنی هستیم تا این موضوع را پیگیری کنیم. ما این مسئله را پیگیری می‌کنیم تا این روند ادامه پیدا نکند. مطمئناً فرصتی از مسئولان فدراسیون فوتبال خواهیم گرفت تا این موضوع را پیگیری کنیم اما در بیانیه‌ای که صادر کردیم همه مسائل را توضیح دادیم. هواداران مطمئن باشند که سعی می‌کنیم از راه‌های دیگر هم این مسئله را پیگیری کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید