درخواست محمد بنا از وزیر ورزش چه بود؟

در حاشیه دیدار وزیر ورزش از اردوی تیم ملی کشتی، مربیان تیم ملی خواستار تعیین تکلیف وضعیت فدراسیون شدند.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، پس از حضور وزیر ورزش در اردوی تیم ملی کشتی، بنی تمیم اظهار کرد: این اولین اردو پس از مرحله اول انتخابی تیم های ملی است و انشاءالله در بهمن جام تختی کشتی فرنگی و آزاد را به ترتیب در پیش داریم. 2 تورنمنت در فرنگی و ۲ تورنمنت در آزاد مدنظر کادر فنی است. مهمترین مسابقه رسمی پیش رو هم آسیایی است. حضور شما باعث دلگرمی کشتی گیران و کادر فنی خواهد شد و از حضور شما تشکر می کنیم.

در ادامه محمد بنا ضمن خوش آمد گویی گفت: می‌دانید راه سختی در پیش داریم. در این ۲۰ ماه تا المپیک و ما فقط آرامش می‌خواهیم که این آرامش دست شماست و از شما می‌خواهیم هر چه زودتر تکلیف انتخابات فدراسیون مشخص شود چون تنش‌ها در کشتی گیران و کادر فنی هست و باعث می‌شود حرکت کند شود.

محمدی نیز ضمن خوش آمدگویی گفت: خیلی خوشحالیم شما در جمع ما هستید. اتفاقی که در چند سال اخیر نیفتاد. راه سختی در پیش داریم. ما فقط آرامش می خواهیم و درخواست که هر چه سریعتر تکلیف فدراسیون مشخص شود تا در المپیک به موفقیت برسیم. هر وقت کشتی در المپیک ها موفق بوده، ورزش ما موفق بود و بالعکس. امیدوارم با حمایت شما کشتی در المپیک ۲۰۲۰ پرچمدار ورزش باشد و باعث شود تکواندو وزنه برداری ما نیز موفق شوند.

در ادامه سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان ایران اظهار کرد: خدا را شکر در این جمع هستم. جا دارد از زحمات همه کسانی که برای کشتی در سال های گذشته زحمت صمیمانه قدردانی کنم. خصوصا از تلاش های رسول خادم صمیمانه تشکر می‌کنم که با همه توان و ظرفیت خودش برای عزت و پیشرفت کشتی ایران زحمت کشید. راه پر پیچ و خمی تا المپیک داریم و با کادرهای فنی و مسیولان فدراسیون‌ها صحبت کرده‌ایم و خداراشکر نقشه راه مشخص است. باید ساز و کارها را تا حد توان و انتظار کشتی دوستان به همان شکل که در گذشته بوده ایجاد کنیم. با همه توان نیازهای کشتی را تامین کردیم. از این به بعد نیز در ادامه مسیر نیازها را برطرف می کنیم.

وی افزود: مسیر را انشالله تا المپیک خوب طی کنیم .قطعا همه سهمیه های المپیک را می گیریم. تنور کشتی در سراسر کشور داغ است و تماشاگران زیادی از کشتی حمایت می کنند و همه دوست دارند مثل سال های طلایی باز هم عزت کشتی را در جهان ببینیم. دور شدن از اختلافات و همگرایی از ابتدا در دستور کار ما بوده و نه تنها در ورزش و کشتی که در همه بخش های کشور زمانی مسیر توسعه تحقق می‌یابد که ما ثبات و آرامش و همدلی داشته باشیم. مطمئنا در کشتی نیز این سیاست ادامه خواهد داشت و بدنبال کسب موفقیت هر چه بیشتر خواهیم بود. با ارزیابی دقیقی که در ستاد بازی ها داشتیم خیلی امیدوارم کشتی ما در توکیو نتیجه تاریخی در فرنگی بگیرد و در آزاد هم افتخارآفرینی کند.

وزیر ورزش در پایان گفت: این موضوع با وجود زحمات دلسوزان کشتی دور از دسترس نیست و انشاءالله با نتایج خوب در آسیایی چین و جهانی قزاقستان نتایج خوبی در المپیک نیز کسب کنیم. بیش از هر رشته ای نگاه ما به کشتی پررنگ تر و عمیق تر است و فکر می کنم هر چه بکاریم خیلی زود درو می‌کنیم. امیدوارم کشتی انتظارات را در رویدادهای پیش رو برآورده کند.

در پایان نیز وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک با کشتی گیران عکس یادگاری گرفتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید