در مراسم افتتاحیه مدرسه فوتبال سرخابی؛

کاپیتان استقلال: رقابتی با مهدوی کیا نداریم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: با تأسیس آکادمی سعی می‌کنیم قدمی مثبت در راه رسیدگی به تیم‌های پایه برداریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیدمهدی رحمتی در حاشیه  مراسم افتتاح مراسم فوتبال سرخابی اظهار داشت: خوشبختانه با حمایتی که شد من و سید جلال حسینی به این جمع‌بندی رسیدیم که این مدرسه فوتبال را افتتاح کنیم و امیدوارم در ادامه راه هم در کنار هم پیش برویم و با همین سرعت به راه‌مان ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این آکادمی در تمام رده‌های سنی فعالیت خواهد کرد یا خیر؟ گفت: ما این مدرسه فوتبال را راه‌اندازی کردیم و در ادامه راه در فصل بهار و تابستان این مدرسه فوتبال را در چندین منطقه تهران افتتاح خواهیم کرد. امیدوارم در چند شهرستان هم شعبه‌های خود را افتتاح کنیم اما به این مسئله که شما گفتید هنوز فکر نکردیم و تازه در اول راه هستیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد: در همه جای دنیا باشگاه‌ها استعدادیابی می‌کنند و سعی می‌کنند از این استعدادها محافظت کنند تا شکوفا شوند. بیشتر درآمدزایی‌ها در فوتبال هم از همین راه است. در کشور ما هم مهدی مهدوی‌کیا این کار را می‌کند و من و جلال حسینی هم تازه این کار را شروع کرده‌ایم و تلاش کنیم همه استعدادها را در این راه ببینم. دقیقا مثل زمانی که خودمان این راه را شروع کردیم و وضع مالی خوبی نداشتیم. سعی خواهیم کرد کسی به خاطر مشکلات مالی از این راه بازنماند.

رحمتی در واکنش به این پرسش که به نوعی مدرسه فوتبال سرخابی رقیب آکادمی کیا که متعلق به مهدی مهدوی‌کیا است خواهد بود،‌ گفت: خیر چنین چیزی نیست، ما همکار هستیم و رقابتی نداریم.

وی در مورد اینکه در ایران باشگاه‌ها بیشتر به رده بزرگسالان اهمیت می‌دهند و رسیدگی به وضعیت رده‌های پایه نمی‌شود، یادآور شد: بله همینطور است. در ایران بیشتر به رده بزرگسالان رسیدگی می‌شود و امکانات در این رده استفاده می‌شود،‌ این هم به خاطر مشکلاتی است که در کشور ما وجود دارد. در هر صورت ما سعی می‌کنیم قدمی مثبت در راه تیم‌های پایه برداریم.

دیدگاه تان را بنویسید