یکی از مسئولان باشگاه استقلال به جی پلاس خبر داد:

امید نورافکن به زودی در تهران/ برای استقلالی شدن، فقط یک امضا مانده

امید نورافکن به زودی به تهران می آید و با تیم فوتبال استقلال قرارداد امضا می کند.

لینک کوتاه کپی شد

امید نورافکن و شارلوا ظاهرا به پایان همکاری خودشان رسیده اند. نورافکن بازیکن با استعداد آبی ها که به بلژیک رفت تا از این تیم راه رسیدن به تیم های بهتر اروپایی برایش باز شود. اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه نیمکت نشینی های مداوم و در بعضی از مسابقات سکو نشینی ها به پاشنه آشیل امید تبدیل شد. آنقدر که او حالا قصد بازگشت به استقلال را کرده و خیلی ها می گوید که کارتمام شده و قط مانده یک امضا روی برگه قرارداد.

چند وقت پیش که خود امید به تهران آمده بود اینطور می گفت که هنوز چیزی رسمی نیست اما اصلا بعید نیست که به استقلال برگردد، منتها زمانش را نمی داند. او زمانش را نمی دانست اما ظاهرا زودتر از آنچه که خودش فکرش را می کرد دارد به تهران بر می گردد.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در مورد شرایط این بازیکن به خبرنگار ورزشی جی پلاس، اظهار می کند: «امید جزء ستاره های دو فصل گذشته استقلال بود اما خودش به خاطر آن که شرایط بهتری داشته باشد و به خصوص اینکه به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود، تصمیم به جدایی گرفت. تا وقتی امید را داشتیم، کمترین مشکل را در سمت چپ خط دفاع مان حس می کردیم. این بازیکن قول داده شرایطش برای بازگشت به استقلال را بسازد و دوباره به تیم خودمان برگردد.

قطعا با حضور نورافکن، نقاط ضعف مان در سمت چپ خط دفاع و همچنین خط میانی را کاهش می دهیم و به دنبال موفقیت های بیشتری خواهیم رفت. در کنار بازگرداندن این بازیکن، به دنبال چند یار دیگر هم هستیم تا یک استقلال قدرتمند را بسازیم.»

اما نورافکن برای بازگشت به استقلال یک مشکل بزرگ دارد و آن هم رقم فسخ قرارداد نورافکن است. بر اساس اخباری که از داخل باشگاه به بیرون درز پیدا کرده، اصرار شفر برای بازگشت امید باعث شده تا مدیران استقلال به او قول بدهند که مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

از زمان رفتن امید ابراهیمی، امید نورافکن و سرور جپاروف از استقلال، خط میانی این تیم مثل سابق نیست و با وجود اینکه استقلال هافبک های خوب و بازی سازی دارد اما همچنان خلاء بازیکنی مثل نورافکن در این تیم احساس می شود.

دیدگاه تان را بنویسید