در گفت و گو با جی پلاس؛

جلال حسینی: وضع پرسپولیس خوب نیست!

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیم فصل اول فقط همه گفتند پرسپولیس یک مشکل دارد در حالی که ده ها مشکل داشتیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس، سید جلال حسینی به خوبی توانایی بازی کردن نقش خودش را دارد. او این روزها و در شرایطی که خیلی ها در تلاش هستند تا برای تیم حاشیه درست کنند مثل یک بزرگتر رفتار می کند و سعی می کند با رفتارهایش کاری کند که سایر بازیکنان اسیر حواشی نشوند. به بهانه تعطیلی تمرینات پرسپولیس و جذب بازیکنان جدید و نیم فصل دوم گپ کوتاهی با سید زده ایم که در زیر می خوانید.

نیم فصل اول تمام شد و پرسپولیس قهرمان نشد. نگران تکرار این اتفاق  در پایان فصل نیستید؟

نگران نیستیم. قرار نیست اگر برخلاف دو فصل گذشته، تیم های دیگر از نظر امتیازی در صدرجدول به ما نزدیک شدند، از چیزی نگران شویم. هر تیمی، کار خودش را انجام می دهد و امیدوارم همه چیز در داخل زمین تعیین شود. پرسپولیس در کنار استقلال، سپاهان، پدیده و تراکتورسازی شانس قهرمانی دارد و ما تا دقیقه آخر لیگ نیز برای رسیدن به این هدف می جنگیم.

اینکه می گویی همه چیز داخل زمین تعیین شود و ...

نمی خواهم در این مورد حرف بزنم. ما تا آخرین لحظه برای قهرمانی می جنگیم.

محرومیت از نقل و انتقالات هم به پایان رسید و حالا به نظر خیلی از مشکلات به پایان می رسد.

 در نیم فصل اول فقط همه گفتند پرسپولیس یک مشکل دارد در حالی که ده ها مشکل داشتیم. با این حال توانستیم در بین صدرنشین ها قرار بگیریم. این کار خیلی سختی بود ولی هر چه بود، کار را پیش بردیم و حالا هم از اتفاقاتی که رخ داده، خوشحالیم. با اضافه شدن چند بازیکن دیگر، راه مان را با سرعت بیشتری به سمت قهرمانی طی خواهیم کرد اما خوشبختانه خیلی ها فهمیدند به غیر از کمبود بازیکن، ما با مصدومیت های شدید و بی پولی مواجه بودیم.

یک اعتراض دیگر و البته جدی شما هم به بی پولی باشگاه بود.

 بی پولی باشگاه به حدی جدی بود که بازیکنان پرسپولیس علیرغم رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا، تنها 15 درصد دریافتی داشتند. همین الان هم اوضاع تغییری نکرده و هیچ کمکی به ما نمی شود. حالا بعضی ها داد و بیداد به راه می اندازند که فلانی این قدر پول گرفته و آن قدر پاداش گرفته ولی واقعیت این است که وضعیت مالی مان اصلا مساعد نیست. هیچ کدام از آن نهادهایی که هواداران تیم های دیگر اعتقاد دارند هوای پرسپولیس را داشته اند، به کمک مان نیامدند.

شما تمرینات را تحریم کردید. پس از آن اتفاقی نیفتاد؟

کدام اعتصاب؟ کدام تحریم؟ کدام تعطیلی و یا تحریم تمرین؟ ما فقط می خواستیم اعتراض مان را به گوش مسئولان برسانیم و از این رو، از چنین روشی سود بردیم. همه چیز تحت کنترل بود  و در کنار انجام تمرین در سالن و کار با وزنه، اعتراضی هم داشتیم. یعنی واقعا بعد از این همه تلاش و کوششی که کردیم، این همه مصدوم دادیم یا با مصدومیت به میدان رفتیم، حق نداشتیم در مورد دریافت مطالبات مان اعتراض کنیم؟ این حق طبیعی بازیکنان پرسپولیس است که مثل بازیکنان سایر تیم ها، به دنبال حقوق معوقه شان بروند. حالا که مدتی از آن اتفاقات گذشته اما امیدوارم از این به بعد، شرایط مان بهتر شود.

و نیم فصل دوم؟

انشاءالله که تمام تلاش خودمان را می کنیم تا بتوانیم قهرمان شویم.

دیدگاه تان را بنویسید