در گفت و گو با جی پلاس؛

محمد نادری: پرسپولیس باید سومین قهرمانی پیاپی را بگیرد/ بازیکن دو پستی هستم

بازیکن تازه وارد پرسپولیس گفت: پرسپولیس به سومین قهرمانی پیاپی نیاز دارد و برای همین به این تیم آمده ام.

لینک کوتاه کپی شد

محمد نادری؛ پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات او نخستین بازیکنی لقب گرفت که با پرسپولیسی ها قرارداد بست. بازیکنی که از کورتریک بلژیک به تیم برانکو پیوسته است و خیلی ها از جمله جواد منافی (پیشکسوت پرسپولیس) نظرات خوبی درباره او دارند. مثل اینکه قطعا در پرسپولیس خواهد درخشید و برانکو بر حسب نیازش این بازیکن را جذب کرده است. با نادری در این باره حرف زدیم. او در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس گفت که امیدوار است که در تیم جدیدش بدرخشد و بتواند قرارداد شش ماهه اش را تمدید کند.

حالا به صورت شش ماهه و قرضی بازیکن پرسپولیس هستی. کمی در این باره حرف بزن. اصلا چرا از بلژیک به ایران آمدی؟

 در بلژیک شرایط تمرینی خوبی داشتم و حالا کاملا آماده ام. وقتی پیشنهاد باشگاه پرسپولیس رسید، با مدیر برنامه هایم مشورت کردم و در نهایت تصمیم گرفتم تا به این تیم بیایم. الان هم از انتخابم راضی هستم. در واقع افتخار می کنم که بتوانم عضوی از پرسپولیس باشم و به این تیم در راه رسیدن به اهدافش کمک کنم.

چطور بلژیک را ترک کردی؟

با مدیر برنامه هایم حرف زدم و با بررسی شرایط، در نهایت تصمیم این بود که به ایران بیایم و در پرسپولیس بازی کنم.

چرا پرسپولیس؟

برای من واقعا یک افتخار به حساب می آید که مورد قبول مربی مهمی به نام برانکو ایوانکویچ قرار گرفتم. او من را انتخاب کرد و من هم با تمام انگیزه هایم آمدم تا بهترین شرایط را برای تیمم رقم بزنم. فصل قبل در تراکتورسازی نشان دادم که چه پتانسیل فنی دارم و حالا می خواهم بهترین فصل فوتبالی ام را پشت سر بگذارم.

در چه پستی قرار است بازی کنی؟

توانایی بازی در پست های دفاع مرکزی و دفاع چپ را دارم و در هر دو پست نیز سال ها بازی کردم. از این رو بازیکن دو پستی هستم. فصل قبل در تراکتورسازی تبریز نیز هم دفاع وسط بازی کردم و هم دفاع چپ که آمارم به صورت کامل مشخص است.

احتمالا و با توجه به مصدومیت انصاری، برانکو هم قرار است در پست دفاع چپ از تو استفاده کند.

 به هر حال حضورم در پرسپولیس به خاطر همین مسائل است و امیدوارم در کنار سایر بازیکنان یک فصل خوب را سپری کنم. همانطور که گفتم من آمادگی این را دارم تا در هر پستی که برانکو بگوید بازی کنم.

 فکر می کنی امسال پرپسولیس بتواند قهرمان شود.

در این چند روزه با بچه ها که حرف می زدم همه هدف شان همین است. پرسپولیس بهترین تیم آسیاست. دو فصل پشت سر هم قهرمان شده و در این فصل نیز، با اینکه مشکلات زیادی داشت، مدعی کسب عنوان قهرمانی است. من به همراه چند بازیکن دیگر هم به تیم اضافه می شویم تا به ادامه روند خوبی که پرسپولیس داشته، کمک کنیم. انشاءالله بتوانیم مورد حمایت هواداران باشیم و حرکت رو به جلویی داشته باشیم. پرسپولیس نیاز به کسب سومین قهرمانی پشت سر هم خود دارد و من هم آمده ام تا با کمک هم، به این هدف بزرگ برسیم.

دیدگاه تان را بنویسید