این لباس ها تا چند هفته بدون شستشو قابل پوشیدن است

برخی لباسها باید به طور مرتب تعویض شده و شسته شوند، از این رو یک شرکت دانمارکی با استفاده از فناوری های نوین این مشکل را برطرف کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شرکت نوپای یادشده که Organic Basics نام دارد، مدعی است تولیداتش را می توان مدت ها به تن کرد، بدون آنکه کوچکترین نگرانی بابت انتقال میکروب از طریق آنها به اجزای حساس بدن وجود داشته باشد.

لباس های زیر که همیشه در محیطی بسته مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار مستعد فعالیت باکتری های بیماری زا هستند و همین باکتری ها باعث بوی بد نیز می شوند. اما لباس های تولیدی این شرکت مجهز به مواد ضدباکتریایی خاصی هستند که تمامی باکتری ها و دیگر میکروارگانیسم های خطرناک را می کشند. می توان این لباسها را تا چند هفته بدون شستن پوشید.

در تولید محصولات مذکور از کلرید نقره هم استفاده شده که از انتشار بوی بد هم جلوگیری می کند. شرکت Organic Basics مدعی است مجموعه مواد مورد استفاده در تولید این لباس های زیر از رشد ۹۹.۹ درصد از انواع باکتری ها جلوگیری می کند.

البته همه کارشناسان با استفاده طولانی مدت از لباس های زیر حتی در صورت استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها موافق نیستند و برخی از آنها معتقدند بعد از گذشت سه روز بهتر است لباس های زیر را عوض کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید