حرف های فتحی درباره جپاروف ، دستیار خارجی شفر و اردوی خارجی استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اخباری که در چند روز اخیر پیرامون این تیم وجود داشت، توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط استقلال مسائلی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

* مدتی در رسانه‌ها حضور نداشتید، از آخرین شرایط تیم صحبت کنید.

بازیکنان پس از پشت سرگذاشتن یک نیم فصل سخت و پر افت و خیز در حال استراحت هستند. کادر فنی و همین طور کمیته فنی باشگاه کلیه بازی‌های نیم فصل را آنالیز کرده و نقاظ ضعف و قوت تیم را بررسی و شناسایی کردند و یک گزارش جامع و کامل جهت هرگونه تصمیم فنی آماده شده است. در حال پیگیری مطالباتمان از اسپانسرهای باشگاه هستیم تا بتوانیم با تامین منابع مالی، ان‌شاءالله قبل از شروع تمرینات قسمتی از تعهداتمان را به بازیکنان و همین طور کادر فنی پرداخت کنیم.

* از روند مذاکرات با سرور چپاراف چه خبر ؟

با توجه به درخواست سرمربی باشگاه از هفته‌های قبل مذاکراتمان را با سرور شروع کردیم و ایشان نیز برای حضور مجدد در جمع خانواده خود اعلام آمادگی کرد. بخشی از طلب ۱۳۰ هزار دلاری فصل گذشته این بازیکن که باید سال قبل تسویه می‌شد را پرداخت کردیم. همین طور قسمت دیگری از طلب این بازیکن توسط شرکت آراد که از هواداران باشگاه هستند پرداخت شده که جا دارد از لطف و حمایت این عزیزان تشکر کنم. به نظرم برای حضور چپاروف و انعقاد قرارداد با ایشان مشکلی وجود ندارد. البته برابر روال و عرف جاری باید تست‌های لازم پزشکی و بدنی از ایشان گرفته شود تا پس از تایید معاونت پزشکی باشگاه بتوانیم از وجود سرور چپاروف آماده و توانمند مانند سال گذشته استفاده کنیم.

* برنامه‌ای برای جذب بازیکن خارجی دیگری دارید ؟

همان طور که قبلا هم عرض کرده بودم، با هماهنگی کامل سرمربی باشگاه گزینه‌های مختلفی را بررسی کردیم و به دور از حاشیه و جنجال‌های نقل و انتقالاتی که مطلوب باشگاه نیست، در حال مذاکره با چند مهاجم تراز اول و در سطح باشگاه بزرگی چون استقلال هستیم. امیدوارم مذاکراتمان به زودی به نتیجه نهایی برسد و خدمت هواداران عزیز و فهیم باشگاه اعلام کنیم. من دوباره اعلام می‌کنم که تمام تلاش و سعی ما جذب بازیکن توانمند و اثرگذار است که بنابر نظرات سرمربی بتوانیم حضور بسیار قدرتمندانه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا و همین طور نیم فصل دوم داشته باشیم. به محض حصول نتیجه نهایی نیز از طریق سایت باشگاه به اطلاع همه عزیزان خواهیم رساند.

* همکاری با دستیار جدید هنوز در برنامه‌های باشگاه قرار دارد؟

طبق پیشنهاد آقای شفر و با توجه به مکاتباتی که با فدراسیون فوتبال آلمان داشتیم، یک مربی جوان با تحصیلات آکادمیک و همین طور رزومه مناسب را انتخاب کرده و به زودی به جمع ما اضافه خواهد شد که قطعا با نظر سرمربی از وجود این مربی در آکادمی باشگاه و نظارت بر تیم‌های پایه‌ای هم استفاده خواهیم کرد. باشگاه استقلال ضمن حمایت کامل از کادر فنی خود به لحاظ تقویت کادر فنی این تصمیم را گرفته که علاوه بر تیم بزرگسالان نگاه ویژه و علمی نیز بر تیم‌های پایه داشته باشیم.

* در مورد برگزاری اردوی نیم فصل هم صحبت کنید.

طبق برنامه‌ای که آقای شفر قبل از تعطیلات اعلام کردند، در روزهای ۱۳ و ۱۴ دی تیم به کلینیک می‌رود و تست‌های لازم فنی و پزشکی از بازیکنان گرفته می‌شود . ان‌شاءالله شانزدهم دی ماه برای یک اردوی آماده‌سازی ۲ هفته‌ای عازم دوحه قطر می‌شویم که امیدوارم با توجه به شرایط خوب آب و هوایی قطر اردوی مفیدی برای تیم باشد.

* روابط باشگاه در حال حاضر با فدراسیون فوتبال چگونه است؟

از زمان حضور بنده در باشگاه استقلال، هم‌واره تعامل و ارتباط بسیار مناسب و مستمری بین باشگاه و فدراسیون فوتبال برقرار بوده و الان نیز به لطف خدا این تعامل و ارتباط بسیار خوب برقرار است. همین طور با سازمان لیگ که من جا دارد از زحمات و همکاری همه این عزیزان تشکر کنم. البته امکان دارد که اختلاف سلایقی در این جهت و صرفا برای منافع باشگاه وجود داشته باشد که این در فوتبال و در یک خانواده امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است اما در هر صورت باشگاه استقلال خود را موظف و مکلف به رعایت قوانین فوتبال کشور دانسته و فدراسیون فوتبال هم متقابلا در جهت کمک به باشگاه کوتاهی نکرده است.‌

* صحبت پایانی؟

من از همه عزیزان و هواداران و عاشقان استقلال تشکر می کنم و امیدوارم با صبر و شکیبایی منتظر حضور بسیار قدرتمند ما در ادامه راه باشند. من از لطف و حمایت این عزیزان در نیم فصل گذشته تشکر می‌کنم و امیدوارم با استمرار این حمایت‌ها، لایق خدمتگذاری این عزیزان باشیم. همین طور از تمام بازیکنان استقلال که واقعا با آگاهی از مشکلات باشگاه به ویژه مشکلات مالی که همه باشگاه‌ها از جمله ما درگیر آن هستیم، موقعیت ما را درک می‌کنند، تشکر و سپاس ویژه دارم. همین طور از کادرفنی و تمامی همکارانم در باشگاه که واقعا به صورت تمام وقت برای سربلندی استقلال تلاش می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید