برگزیدگان جشنواره ایران ساخت معرفی شدند

معاون علمی و فناوری رییس جمهور برگزاری جشنواره ایران ساخت را، مطلع توجه و ترویج کالاها و محصولات ساخت داخل در کشورمان دانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سورنا ستاری شامگاه شنبه در آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ایران ساخت» و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره که با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، دکتر حمیدرضا طیبی رییس سازمان جهاد دانشگاهی و جمعی از هنرمندان در تالار وحدت همراه بود، در سخنانی خطاب به حاضرین تاکید کرد: جشنواره ایران ساخت نیازمند فرهنگ سازی در جامعه است.

وی با تاکید براینکه، با برگزاری جشنواره ایران ساخت به تنهایی کار فرهنگ سازی و استفاده از کالاها و محصولات ساخت داخل در جامعه اتفاق نخواهد افتاد، گفت: به طور حتم ترویج استفاده از کالاها و محصولات ایرانی نیازمند یک حرکت عظیم اجتماعی است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور، برگزاری جشنواره ایران ساخت در کشور را مطلع توجه و ترویج کالاها و محصولات ساخت داخلی دانست.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که نسل جدیدی از کارآفرینان و نوآوران در کشور که با برنامه ریزی معاونت علمی درحال رشد و توسعه هستند، بتوانند با خلاقیت های فردی و راه اندازی شرکت های فناور به بخش مهم اقتصاد کشور تبدیل شوند و فرهنگ استفاده از کالاها و محصولات ساخت داخل را برای جامعه به ارمغان آورند.

دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ایران ساخت» در 6 بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه های دیجیتال، دیداری و شنیداری، دانش آموزی و ایده بازار با شعار «فناوری ایرانی در خدمت کسب و کار ایرانی» از 4 تا 8 دیماه جاری برگزار شد.
آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ایران ساخت» و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره شامگاه شنبه با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس‌ جمهور در تالار وحدت برگزار شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید