در گفت و گو با جی پلاس؛

واکنش شایان مصلح به شایعه جدایی از پرسپولیس و ماجرای سفیر نماز

شایان مصلح نسبت به شایعه جدایی اش از جمع سرخ پوشان و ماجرای سفیر نماز واکنش نشان داد و از هدف ویژه پرسپولیس امسال برای قهرمانی در لیگ برتر گفت.

لینک کوتاه کپی شد

همین یکی دو روز پیش بود که شایعات زیادی درباره جدایی شایان مصلح از پرسپولیس به گوش رسید شایعه ای که حالا مصلح درباره اش به خبرنگار ورزشی جی پلاس می گوید: «اصلا چنین چیزی نیست و قرار نیست از پرسپولیس جدا شوم. هواداران پرسپولیس به شایعات توجه نکنند.» این روزها پرسپولیسی ها در حال استراحت هستند تا پس از تعطیلات و با شروع دوباره تمرینات برای حضوری منسجم تر در لیگ برتر بجنگند. شایان مصلح یکی از بازیکنانی است که به شدت دلتنگ تمرینات و لیگ برتر است و دوست دارد هر چه زودتر لیگ برتر آغاز شود.

تمرینات پرسپولیس فعلا تعطیل است؛ شایان مصلح چه کار می کند؟

فرصت تعطیلات لیگ، استرس همه بازیکنان را کم می کند. در طول نیم فصل نخست فشار زیادی را تحمل کردیم به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا که هم بازیکنان کمی داشتیم و هم می خواستیم نتیجه بگیریم. هر چه بود، تمام شد و حالا باید به فکر آینده باشیم.

پرسپولیس فرصت قهرمانی در نیم فصل اول لیگ را داشت  اما این اتفاق نیفتاد!

ما به همراه پدیده مشهد و سپاهان اصفهان در صدرجدول هستیم و می دانیم که استقلال و تراکتورسازی تبریز هم می خواهند برای کسب قهرمانی، نقشه بکشند. از این رو کارمان سخت است ولی نشان دادیم علاقه خاصی به انجام کارهای سخت داریم.

امسال می توانید قهرمان لیگ شوید؟

پرسپولیس با سبک و سیاق خودش فوتبال بازی می کند. ما توانایی ثبت نتایج بزرگ را داریم. بازیکنان تیم مان با غیرت و تعصب خاصی در زمین حضور پیدا می کنند و برانکو هم یک پرسپولیس جدید و تاریخ ساز را به وجود آورده است. هواداران نیز به صورت کامل از تیم مان حمایت می کنند و خدا هم کمک می کند تا با سرعت بیشتری پیش برویم و به دنبال قهرمانی باشیم. انشاءالله در این فصل هم قهرمان خواهیم شد هر چند تاکید می کنم با وجود رقبای قدرتمندی که داریم، کارمان واقعا دشوار است.

یک حاشیه ای چند وقت پیش درباره شما و بیرانوند و ... وجود داشت!

چیز خاصی نبود.

در یک مصاحبه گفتم من و محمد انصاری هم  مثل همه بازیکنان پرسپولیس نمازمان را می خوانیم و می توانستیم سفیر نماز شویم اما این افتخار به علیرضا بیرانوند رسید اما متاسفانه از حرف هایم برداشت بدی شد و عده ای فکر کردند که من گفته ام فقط من و انصاری نماز می خوانیم آن وقت سفیر نماز به بیرانوند رسیده که نماز نمی خواند! نه من این حرف را نزدم و فقط تاکید داشتم همه بازیکنان تیم حتی من و محمد انصاری هم می توانستیم سفیر نماز کشورمان باشیم اما این افتخار نصیب بیرانوند شد.

و از پرسپولیس هم که جدا نمی شوی؟

همه این حرف ها شایعه بوده و هست. زیاد به این چیزها توجه نکنید.

دیدگاه تان را بنویسید