می‌خواهم نسل طلایی برای فوتبال ایران بسازم

پورموسوی : تیم ملی متعلق به یک استان و گروه خاص نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تلاش می‌کنیم تا بهترین شرایط را برای نسل طلایی فوتبال ایران بسازیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیدسیروس پورموسوی در مورد انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال جوانان، گفت: از مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم. خیلی خوشحالم که از بین گزینه‌های مدنظر کمیته فنی و جوانان در نهایت دوستان به من اعتماد کردند و این مسئولیت مهم را به من سپردند.

وی افزود: سال‌ها در رده پایه کار کردم. تلاش می‌کنم تا نماینده شایسته در تیم ملی جوانان باشم و به عنوان عضو کوچکی از خوزستان بزرگ بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

پورموسوی در ادامه خاطرنشان کرد: با کمک همه مربیان فوتبال برای معرفی نسل جدید فوتبال ایران تلاش می‌کنیم. جا دارد از زحمات امیرحسین پیروانی سرمربی سابق تیم جوانان و فرهاد پورغلامی هم تشکر کنم. همچنین باید از عباس چمنیان هم تشکر کرد که در رده نوجوانان تلاش زیادی کرد و الان می‌توانیم از بازیکنان آنها استفاده کنیم. ارتباط خوبی با این دوستان دارم و ضمن استفاده از تجربیاتشان در مورد شرایط بازیکنان و تیم هم کسب اطلاع می‌کنم.

سرمربی تیم جوانان در ادامه تأکید کرد: نگاهمان ملی است و به یک استان و گروه خاص اکتفا نخواهیم کرد. تلاش می‌کنیم تا بهترین بازیکنان را انتخاب کنیم. قطعا خودم هم به همه شهرها سفر می‌کنم تا عملکرد بازیکنان را با دقت بیشتری زیر نظر بگیرم و همه نفرات خوب و نخبه را انتخاب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا دستیاران خود را انتخاب کرده است، اظهار داشت: با همفکری کمیته فنی و جوانان به زودی در مورد دستیاران هم به جمع بندی می‌رسیم.

پورموسوی در مورد اینکه به چه شکلی قرار است استعدادیابی صورت بگیرد، گفت: کار خوب فدراسیون تشکیل 9 منطق در کل کشور بوده که در این مناطق به صورت جداگانه کار استعدادیابی صورت گرفته است. نفرات بسیاری در این گروه‌ها انتخاب شدند که ما بازهم عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم تا در یک سال باقی مانده تا شروع بازی‌ها بازیکنان مدنظرمان را انتخاب کنیم.

سرمربی تیم جوانان در مورد اینکه با توجه به مشکلات مالی آیا می‌توانند اردوهای خوبی برگزار کنند، خاطرنشان کرد: از سوی مسئولان مربوطه قول هر گونه همکاری به من داده شده است. برنامه را ارائه کردیم و نگاه همه مسئولان فدراسیون برای حمایت از تیم و ساختن یک نسل طلایی و خوب برای فوتبال ایران است.

وی در مورد اینکه آیا قصد برقراری ارتباط با تیم امید‌ها را هم دارد، گفت: روز گذشته خبر مربیگری من اعلام شده است. قطعا تیم جوانان باید با تیم امید و تیم نوجوانان با تیم جوانان ارتباط نزدیک برقرار کند.  سعی می‌کنیم ارتباطات خوبی با مربیان پایه برقرار کنیم چرا که تیم‌های پایه حلقه‌هایی از یک زنجیر به هم پیوسته هستند. همه ما یک خانواده هستیم و در یک مسیر که برای اعتلای نام ایران است قدم بر می‌داریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید