گفت و گوی جی پلاس درباره بازی جنجالی لیگ بسکتبال؛

داورپناه: داوران بازی را خراب کردند/ برای جبران به نفع ما هم سوت اشتباه زدند!

بازیکن با تجربه نفت آبادان معتقد است تیمش در بازی با شیمیدر با سوت داوران بازی برده را باخته و سوت های اشتباه داوران نتیجه بازی را به کلی تغییر داده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ حساس ترین و پر حاشیه ترین دیدار هفته هفتم لیگ بسکتبال در آبادان برگزار شد. جایی که تیم بدون باخت نفت میزبان شیمیدر بود. دو تیمی که هردو جزو مدعیان این فصل به حساب می آیند و یکی از شانس های رسیدن به مراحل پایانی هستند.

دیدار این دو تیم اما علاوه بر هیجان و نزدیکی امتیازها، حواشی زیادی هم داشت و در نهایت با اعتراض گسترده کادر فنی و تماشاگران نفت به پایان رسید. اعتراض و پرخاش تماشاگران خونگرم آبادان حتی به جایی رسید که ناظر برای دقایقی بازی را متوقف کرد و خواست تا تماشاگران از سالن خارج شوند!

  • داوران بازی را خراب کردند!

سعید داورپناه ملی پوش سابق نفت آبادان و یکی از مهره های کلیدی و باتجربه این تیم، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس درباره اتفاقات بازی پنجشنبه و حواشی آن گفت: «اگر بخواهم در یک جمله بازی را توضیح دهم باید بگویم داوران بازی را خراب کردند. تیم ما واقعا داشت خوب بازی می کرد و سوار بازی بود. با این حال هر زمان که می توانستیم به حریف برسیم و از آن ها جلو بزنیم، دو سوت اشتباه می زدند و همه چیز عوض می شد!»

او ادامه داد:« داوران در این مسابقه آن قدر سوت های عجیب زدند که حد و اندازه ندارد. در یک صحنه خطای شارژ بر روی حامد حسین زاده گرفتند و دو پرتاب به او دادند و پس از آن خطای او را اعلام و مالکیت توپ را به ما دادند! اصلا مگر چنین چیزی امکان دارد که همزمان هردو خطا را اعلام کرد؟»

  • سرنوشت بازی با دو سوت عوض می شود

بازیکن با تجربه نفت همچنین اظهار کرد: «در بازی های حساس و مهم یکی دو سوت می تواند سرنوشت بازی را عوض کند. مگر اختلاف تیم های نزدیک چند امتیاز است؟ در همین بازی وقتی ما بازی را مساوی کرده بودیم، سوت اشتباهی زدند و تیم حریف با یک فول – گل سه امتیاز گرفت و با همان اختلاف هم بازی را برد. ما واقعا به خاطر سوت های داوران بازی برده را باختیم.

  • ببینید با تماشاگر آبادانی چه کردند

داورپناه درباره ماجرای عجیب پرتاب یخ توسط تماشاگران آبادان نیز اینطور توضیح داد: « در سالن ما یک یخساز وجود دارد که برای بازیکنان و آسیب های احتمالی شان یخ درست می کند. احتمالا از همان جا مقداری یخ برداشته بودند. قبول دارم قدری عجیب و نا مناسب بود اما ببینید با تماشاگر آبادانی که همیشه به رفتار خوب و به دور از حاشیه معروف است چه کردند که این رفتار را نشان از خودشان نشان دادند.»

  • داوران برای جبران به نفع ما هم سوت اشتباه زدند

بازیکن سابق تیم ملی در ادامه صحبت های جالبی درباره سوت های داوران مطرح کرد: « داوران واقعا بد سوت می زدند. اینطور هم نبود که سوت های اشتباه فقط به سود آن ها باشد. در برخی صحنه های سوت های اشتباه شان به حدی مشخص بود که سعی می کردند برای ما هم جبران کنند و چند سوت اشتباه هم به سود ما زدند. با این حال در مجموع به طور واضح اشتباه ها به نفع شیمیدر بود و باعث شد بازی باخته را ببرند.»

  • از داوران خواهش می کنم مهربان تر باشند!

داورپناه در ادامه به نفرات کم تیمش نیز اشاره کرد و به جی پلاس گفت: « یکی از مشکلات اصلی تیم ما کم بودن نفرات است. ما هفت هشت نفر بیشتر نداریم و نداشتن بازیکن ذخیره کارمان را خیلی دشوار کرده. واقعا از داوران می خواهم کمی با ما مهربان تر باشند و بازیکن های ما را پنج خطایی نکنند چون بازی نیست که جایگزین آن ها کنیم . (می خندد)

 

دیدگاه تان را بنویسید