لیورپول در شب باخت دوباره سیتی فاصله را به ۶ امتیاز رساند

شیاطین سرخ دومین بردش را با سولسشایر جشن گرفت

در شبی که دومین برد شیاطین سرخ با هدایت سرمربی جدید‌شان رقم خورد، لیورپول از توقف مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها نهایت استفاده را برد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، در ادامه بازی‌های باکسینگ دِی (روز پس از کریسمس) لیگ برتر انگلیس و در چارچوب هفته نوزدهم (هفته آخر نیم فصل نخست) امروز 6 بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های منچستریونایتد، لیورپول و تاتنهام برنده شدند و منچسترسیتی متحمل شکستی غیرمنتظره شد.

در ورزشگاه اولدرترافورد تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان خود هادرزفیلد را با نتیجه قاطع 3 بر یک شکست داد و دومین برد خود را با هدایت اولگنار سولسشایر کسب کرد. نمانیا ماتیچ در دقیقه 28 و پل پوگبا در دقایق 64 و 78 گل‌های منچستر یونایتد و یورگنسن در دقیقه 88 تنها گل هادرزفیلد را در این بازی را زدند تا من‌یونایتد نهمین برد این فصلش را کسب و به رده ششم جدول صعود کند.

دیگر تیم شهر منچستر، سیتی اما در خانه لسترسیتی با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و دومین باخت متوالی‌اش را تجربه کرد. سومین شکست شاگردان پپ گواردیولا در این فصل لیگ برتر باعث سقوط آنها به رده سوم جدول شد. در این بازی برناردو سیلوا در دقیقه 14 گل نخست را برای سیتی زد اما مارک آلبرایتون در دقیقه 19 و ریکاردو پریرا در دقیقه 82 گل‌های لسترسیتی را به ثمر رساندند. سیتی هفته گذشته نیز در خانه مقابل کریستال پالاس تن به شکست داده بود.

لیورپول صدرنشین جدول در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه 4 بر صفر نیوکاسل تحت هدایت رافائل بنیتس را شکست داد. دژان لوورن در دقیقه 12، محمد صلاح در دقیقه 48 از روی نقطه پنالتی، ژردان شکیری در دقیقه 80 و فابینیو در دقیقه 85 گل‌های این بازی را زدند تا قهرمان نیم فصل لیگ برتر با کسب شانزدهمین برد‌ش، حاشیه امنیت خود را در صدر جدول به 6 امتیاز افزایش دهد.

تاتنهام اما قاطعانه‌ترین برد هفته را با زدن 5 گل و بسته نگه داشته دروازه‌اش مقابل میهمانش بورنموث کسب کرد. کریستین اریکسن در دقیقه 16، هیئونگ مین سون 2 بار در دقایق 23 و 70، لوکاس مورا در دقیقه 35 و هری کین در دقیقه 61 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. تاتنهام با این برد جای منچسترسیتی را در رده سوم گرفت.

در دیگر بازی‌های امشب لیگ برتر کریستال پالاس در خانه مقابل کاردیف به تساوی بدون گل رضایت داد، اورتون با نتیجه 5 بر یک از سد میزبانش برنلی گذشت.

امشب دو بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس انجام می‌شود که در بازی نخست از ساعت 20:45 به وقت تهران برایتون میزبان آرسنال است و در بازی دوم از ساعت 23 واتفورد از چلسی پذیرایی می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید