در گفت و گو با جی پلاس؛

علی قلی زاده: احتمالا بازی اول تیم ملی را از دست می دهم/ فکر نکنم من را چشم زده باشند!

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: روند درمانی ام زیاد مشخص نیست و اگر در لیست نهایی تیم ملی باشم بازی اول را از دست می دهم.

لینک کوتاه کپی شد

ترس؛ این واژه در هفته های اخیر برای علی قلی زاده تعریف دیگری داشته است. مصدومیت در شارلوا باعث شد تا هم خودش نگران شود و هم خیلی از هواداران تیم ملی فوتبال.

قلی زاده که یکی از بازیکنان تکنیکی ایران است بدون شک می تواند یکی از مهره های تاثیر گذار در جام ملت های آسیا باشد از علی در ابتدا درباره مصدومیتی که گریبانش را گرفته بود سوال کردیم که او به خبرنگار ورزشی جی پلاس گفت: «خطای ترسناکی بود. آنقدر شدید که نمی توانستم از جایم بلند شوم. به همین دلیل از سرمربی خواستم تعویضم کند.»

حالا اوضاع چطور است؟ قلی زاده در این مورد می گوید: «حالا همه چیز خوب است. نسبت به هفته های قبل خیلی بهتر شده ام. امیدوارم که بتوانم در جام ملت ها برای ایران به میدان بروم.»

یعنی ممکن است بازیکن تیم ملی جام ملت ها را از دست بدهد؟ خودش در این مورد می گوید: «هیچ چیزی مشخص نیست. این روزها دارم به شدت تمرین می کنم تا خودم را به بازی ها برسانم. البته اگر در فهرست نهایی تیم ملی باشم. من مصدوم هستم و این کی روش است که تصمیم می گیرد در تیم باشم یا نه. فکر می کنم اگر در فهرست نهایی باشم بازی اول را از دست بدهم. البته باز هم چیزی مشخص نیست.»

از قلی زاده سوال کردیم که چرا فکر می کند که بازی اول را از دست می دهد که او این واکنش را نشان داد: «روند درمانی زیاد مشخص نمی کند. من باید تشکر ویژه ای داشته باشم از کادر پزشکی تیم ملی و کادر فنی. به خصوص میکائیل که زمان زیادی را برای من می گذارد. همه چیز در اینجا طبق برنامه پیش می رود و خودم فکر نمی کردم اینقدر وضعیتم خوب شود چون اوضاع مچ پایم بد بود ولی الان خیلی بهتر هستم و حتی کنار زمین با توپ کار می کنم. خودم که امید زیادی دارم تا زودتر بهتر شوم و بتوانم بازی کنم.»

او در پایان به خبرنگار جی پلاس می گوید: «یکی از دوستان شما تماس گرفته بود و می گفت آنقدرخوب بازی کرده ای که احتمالا چشم خورده ای(با خنده). تا اینجا همه چیز خوب پیش رفته و باید ببینم که در آینده چه پیش می آید. امیدوارم که شرایط خوبی برای من پیش بیاید اما بعید می دانم چشم خورده باشم چون قطعا مردم ایران ملی پوشان را دوست دارند و اگر هم اظهار نظری می کنند از روی دوست داشتن است.»

دیدگاه تان را بنویسید