در گفت و گو با جی پلاس؛

جهانبخش: کار تیم ملی در جام ملت ها سخت است/ حتما حکمتی هست این همه مصدوم می شوم

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: تلاش می کنم که بتوانم در سریع ترین زمان ممکن برگردم و برای تیمم بازی کنم.

لینک کوتاه کپی شد

این روزها یکی از بدشانس ترین بازیکنان تیم ملی علیرضا جهانبخش است. مصدومیت ها دست از سر این بازیکن بر نمی دارند با این حال خود علیرضا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس می گوید که این اتفاقات را به فال نیک می گیرد و در ادامه گفت: «قطعا در هر اتفاقی حکمتی وجود دارد.» جهانبخش درباره اتفاق هایی که برایش می افتد می گوید: «آخرین بار در تمرین مصدوم شدم. خیلی ابتدایی آسیب دیدم. نمی دانم چه شد اما یک لحظه احساس کردم که نمی توانم راه بروم.»

اما حالا شرایط چطور است؟ جهانبخش می گوید: «شرایط خوب است، یعنی بهتر از قبل است. تلاش خودم این است که بتوانم در سریع ترین زمان ممکن برگردم و برای تیمم بازی کنم. من حتی می توانستم مقابل برنلی بازی کنم ولی سر همین مسئله گفتیم بهتر است یک هفته بیرون بمانم. یعنی همه چیز کاملا خوب به نظر می رسید و نمی دانم چرا دوباره آسیب دیدم. تازه روی پایم فشار زیادی نیاوردم.»

چرا علیرضا اینقدر مصدوم می شود. خودش که از حکمت حرف می زند و می گوید: «چه بگویم، در هر اتفاقی حکمت است. متاسفانه این آسیب دیدگی همسترینگ دوباره سراغ من آمد. »

و اما جام ملت ها؟ آیا ممکن است علیرضا این رقابت ها را از دست بدهد؟«فعلا چیزی مشخص نیست. امیدوارم که به بازی‌ها برسم و بتوانم کنار تیم‌ملی باشم. حالا قرار شده پزشکان جواب نهایی را بدهند و مشخص شود تست پایم چطور بوده است. فعلا نمی توانم در این باره چیز زیادی بگویم. این مصدومیت ها هم قطعا من را عقب می اندازد. ولی خدا را شکر مربی به کارم ایمان دارد. انگیزه ام را از دست نمی دهم و تلاش می کنم هر چه زودتر برگردم و بتوانم بازی کنم. »

علیرضا جهانبخش دیروز دوشنبه به اردوی تیم ملی در قطر رسید و تماشاگر بازی ایران- فلسطین شد. خودش در این مورد می گوید: «بازی را دیدم. اتفاقا مسابقه خوبی هم بود. قطعا کار ما در جام ملت ها سخت است.»

از جهانبخش درباره تیم ملی و انتظار قهرمانی سوال کردیم که او گفت: «سخت است. واقعا هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. درهر صورت مردم توقع دارند. ما هم تمام تلاش خودمان را می کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه که همان قهرمانی است را کسب کنیم. امیدوارم که اتفاق های خوبی برای تیم ملی در جام ملت ها بیفتد. هر چند که نباید از قدرت سایر رقبا غافل شد.»

دیدگاه تان را بنویسید