قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته از ادامه حضور در لیگ انصراف داد

قهرمان دو دوره اخیر رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته رسماً از ادامه حضور در فصل جاری انصراف داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،تیم جامعه معلولین مازندران با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ والیبال نشسته، با اشاره به بی‌برنامگی در برگزاری مسابقات فصل جاری، رسماً انصراف خود را از ادامه حضور در این لیگ اعلام کرد.

اسدالله دلاویز سرپرست تیم جامعه معلولین مازندران که تیمش در دو فصل گذشته به مقام قهرمانی لیگ برتر والیبال نشسته دست یافت، در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: دلیل این تصمیم به برنامه‌ریزی لیگ بازمی‌گردد. متاسفانه سازمان لیگ تاکنون سه برنامه اعلام کرده و دلیلش هم نفوذ برخی افراد و تیم‌ها است که برنامه را به نفع خود تغییر می‌دهند.

وی افزود: هادی رضایی سرمربی تیم ملی که سرمربی تیم ماشین‌سازی هم است، با توجه به سفری که به کانادا داشت، برای تیمش در هفته اول استراحت درنظر گرفته شد. در ادامه تیم ارومیه انصراف داد و مجدداً برنامه‌ریزی جدیدی را به ما اعلام کردند. در برنامه دومی که اعلام شد، دو بازی داشتیم که یکی از آنها در آبادان بود. زمانی که در آبادان بودیم، یکی از بازیکنان ماشین‌سازی به بازیکن تیم ما زنگ زد و گفت که برنامه لیگ یکبار دیگر دچار تغییر شده و ماشین‌سازی و جامعه معلولین هفته بعدی با هم دیدار خواهند کرد.

دلاویز ادامه داد: برای ماشین‌سازی دو بازی پیاپی در یک منطقه یکی ابتدا در گنبد و سپس با ما در یک هفته برنامه‌ریزی شد، در حالی که چنین شرایطی برای برخی تیم‌های دیگر وجود نداشت. به سازمان لیگ گفتیم که مانند سایر تیم‌ها برای تیم ما هم استراحت در نظر گرفته شود که اعلام کردند باید با تیم شهرداری ورامین که حریف ما خواهد بود، مکاتبه کنیم تا اگر آنها قبول کردند، این اتفاق رخ بدهد. ما هم اعلام کردیم حالا که همه چیز باندبازی است تا تیم‌های مدنظر سازمان لیگ قهرمان شوند، انصراف می‌دهیم و هزینه تیم‌داری را صرف معلولان می‌کنیم.

سرپرست تیم والیبال نشسته جامعه معلولین اظهار داشت: سازمان لیگ دوست ندارد تیم ما که در دو فصل قبلی قهرمان شده، بازهم قهرمان شود. نامه انصراف از لیگ برتر را روز 24 آذر برای سازمان لیگ فرستادیم ، اما حتی به آن جوابی هم داده نشد.

وی با بیان اینکه سال گذشته نزدیک به 600 میلیون و امسال هم تاکنون نزدیک به 150 میلیون هزینه شده است، عنوان کرد: ظاهراً تیم‌هایی که بیشتر نفوذ دارند، کار خود را جلو می‌برند. در تیم خود چهار ملی‌پوش به نام‌های مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی و امیرحسین کفش‌دار داریم. همچنین نفراتی از استان‌های دیگر همچون قم، ارومیه و مشهد نیز عضو تیم ما هستند که موظف هستیم پول آنها را پرداخت کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید