اولین موبایل پنج دوربینی جهان رونمایی می شود

نوکیا ۹ (Nokia 9) پرچمدار دارای دوربین پنج گانه این شرکت است که مدت طولانی درباره آن شایعات متعددی شنیدیم اما خبری از عرضه آن نیست. اگر بخواهیم خیلی مشخص بگوییم، آنقدر منتظر ارایه رسمی آن بودیم که حتی لیگ ترنجی ۲۰۱۸ را نیز به تعویق انداختیم اما آنطور که مشخص است این دستگاه به ۲۰۱۸ نمی رسد ولی با دریافت گواهینامه بلوتوث نوکیا ۹ مشخص می شود که عرضه رسمی آن خیلی دور نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ این تاییدیه بلوتوث HMD برای دستگاه هایی با مدل عددی TA-1087، TA-1082 و‌ TA-1094 است که بلوتوث نسخه ۵ خواهند داشت و حقیقتا جز این انتظار نمی رفت.

ما می دانیم که احتمالا نوکیا ۹ (Nokia 9) با دوربین پنج گانه، اسنپدراگون ۸۴۵ و بدون جک ۳.۵ میلی متری صدا و ناچ ارایه می شود که البته این اطلاعات از شایعات منبع قابل اتکایی دریافت شده ولی با این وجود احتمال خطا در آن را در نظر داشته باشید.

ترنجی: همچنین می دانیم که احتمالا به دلیل دوربین پنج گانه نوکیا ۹ نام آن نوکیا 9 پیورویوو (Nokia 9 PureView) باشد. همانطور که در رندرهای قبلی نوکیا ۹ دیدیم، همان ۷ دایره روی قاب پشتی نوکیا ۹ (Nokia 9) وجود دارد که ۵ عدد از آن مربوط به دوربین پنچ گانه نوکیا ۹ است، یکی فلاش LED و یکی احتمالا مربوط به فوکوس لیزری است. به هر حال جای دادن ۵ دوربین روی قاب پشتی یک موبایل نیاز به طراحی ویژه ای دارد در غیر این صورت خیلی غیر قابل درک می شود. به نظر می رسد که این دایره ها کمی برجسته هم هستند. شاید بد نباشد اشاره کنیم که دوربین سلفی نوکیا ۹ تکی خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید