در گفت و گو با جی پلاس؛

علیپور: هر بازیکنی دوست دارد در جام ملت ها بازی کند/ در بازی با پارس هت تریک کردم!

مهاجم پرسپولیس در واکنش به دعوت کی روش از او به تیم ملی گفت: امیدوارم روزهای خوبی را در تیم ملی تجربه کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، علی علیپور سرانجام به تیم ملی دعوت شد. آقای گل فصل قبل رقابت های لیگ برتر با انجام بازی های خوب کی روش را مجاب کرد تا بالاخره او را به تیم ملی دعوت کند. با این حال لیست اعلام شده، لیست اولیه است و با اضافه شدن لژیونرها بدون شک خیلی ها از این فهرست خط خواهند خورد. با این حال خود علیپور امید زیادی دارد در فهرست نهایی برای جام ملت ها حضور داشته باشد.

بالاخره به تیم ملی دعوت شدی.

خدا را شکر می کنم. امیدوارم اتفاق های خوبی برای من بیفتد.

فکر می کنی در لیست نهایی باشی؟

نمی دانم و واقعا نظری در این مورد ندارم. در هر صورت این سرمربی تیم ملی است که تصمیم می گیرد.

دوست داری در جام ملت ها باشی؟

بدون شک هر بازیکنی دوست دارد در جام ملت ها برای تیم ملی کشورش بازی کند. من هم علاقه زیادی دارم که این اتفاق برایم بیفتد. امیدوارم روزهای خوبی را تجربه کنم.

آخرین بازی در نیم فصل را هم با پیروزی پشت سر گذاشتید.نظرت درباره این بازی چیست؟

تقابل با تیم هایی که مهدی تارتار هدایت آن را برعهده دارد، همیشه سخت است. خوشبختانه توانستیم به خوبی از پس کاری که قرار بود انجام بدهیم، بربیاییم و سه امتیاز حساس دیگر را بگیریم.

در این بازی خوب بودید؟

پرسپولیس مقابل پارس خیلی خوب بازی کرد و ما اصلا اجازه ندادیم که حریف مان به خودش بیاید. هر بار خواست طراحی حمله کند، یک حمله روی دروازه این تیم داشتیم و آنها را خلع سلاح کردیم.

در این بازی تو 2 گل زدی.شانس این را هم داشتی که هت تریک کنی.

من در این بازی 3 گل زدم اما 2 گل حساب کردند. در صحنه ای که گل سوم را زدم، کوچک ترین خطایی صورت نگرفت و داور اشتباه کرد. 

این بحث های داوری که به وجود آمده و ...

من دوست ندارم درباره داوران صحبتی انجام بدهم ولی به عقیده من داور می توانست در آن صحنه، خطای مرا اعلام نکند. انشالله در بازی های بعدی هت تریک خواهم کرد و بار دیگر به پرسپولیس کمک می کنم تا در بازی هایش پیروز شود.

پرسپولیس تا اینجای کار خوب نتیجه گرفته است.می توانید دوباره قهرمان شوید؟

31 امتیازی هستیم و این بهترین شرایط برای تیم ما است. در نیم فصل دوم باز هم برای کسب قهرمانی تلاش می کنیم. ما طی 2، 3 سال گذشته بهترین تیم ایران بودیم و به همین روندمان ادامه خواهیم داد.

نظری درباره این نداری که می گویند پرسپولیس تیم حکومت است، تیم وزارت ورزش است و ...

 شاید بعضی ها این شرایط خوبی که پیدا کردیم را برنتابند و مسائل دیگری را مطرح کنند که ترجیح می دهم در موردش حرف نزنم اما انصافا پرسپولیس آن قدر خوب بوده که کسی نتواند جلویش را بگیرد. هیچ دلیلی وجود ندارد که کسی بخواهد تلاش ما در راه موفقیت را کوچک بشمارد. هر کاری از دست مان برمی آمد انجام دادیم و به راه مان ادامه خواهیم داد. با این حرف ها هم نمی توانند جلوی مان را بگیرند.

دیدگاه تان را بنویسید