فتحی: حسین حسینی برای فیکس شدن باید تلاش کند/ با جپاروف توافق نهایی نکرده‌ایم

امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال گفت که مهدی رحمتی الگویی برای همه است و از او حمایت خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امیرحسین فتحی درباره جدایی مارکوس نیومایر و الحاجی گرو از استقلال اظهار داشت: این دو بازیکن بنا به دلایلی نتوانستند به ما کمک کنند و قراردادشان را فسخ کردند. با تدبیری که از قبل پیش‌بینی شده بود، دو بازیکن بدون مشکل قانونی از کشور خارج شده و هیچ پرونده حقوقی و بین‌المللی نخواهند داشت.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال بیشتر از پرسپولیس از اسپانسر پول گرفته است، تصریح کرد: این سؤال را از اسپانسر سؤال بپرسید، اما تا جایی که می‌دانم چنین چیزی نیست.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا در قضایای اخیر از مهدی رحمتی حمایت می‌شود یا نه، گفت: رحمتی از بزرگان و کاپیتان تیم است و قطعا از او حمایت می‌کنیم. بازیکنان جوان و ملی‌پوش باید از رحمتی حمایت کنند، چرا که او الگویی برای همه است.

فتحی در رابطه با اینکه گفته می‌شود در لیست وینفرد شفر یک ملی‌پوش نیز دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: هنوز لیست شفر را ندیده‌ام.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود سیدحسین حسینی به دلیل نیمکت نشینی قصد جدایی از استقلال را دارد، گفت: من با حسینی صحبت نکردم، اما بازیکن باید بداند که برای فیکس بودن باید تلاش کند. هر کسی تلاش کند با نظر سرمربی بازی خواهد کرد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره پیوستن سرور جپاروف به استقلال عنوان کرد: با جپاروف توافق نهایی نکرده‌ایم و به محض اینکه توافق نهایی صورت بگیرد، اعلام خواهیم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید