تماس کادر فنی تیم ملی با پزشکان برایتون

کی‌روش، لیست را به خاطر جهانبخش نگه داشت/ اختصاصی جی پلاس

اعلام لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت های آسیا منتظر تصمیم نهایی درباره علیرضا جهانبخش است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ اعلام فهرست 23 نفره و نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ابتدا قرار بود شنبه، 24 آذرماه این لیست تهیه و توسط کارلوس کی‌روش در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد اما نه فهرستی اعلام شد و نه کسی به این نکته پی برد که کدام بازیکنان خط می‌خورند و کدام بازیکنان همراه تیم ملی به قطر و سپس امارات می‌روند.

دوشنبه صبح قرار است بازیکنان منتخب به اردو بروند، صبحانه را دور هم بخورند و سپس به سمت فرودگاه حرکت کنند تا اردوی قطر برای تیم ملی آغاز شود. از قرار معلوم، تأخیر در اعلام لیست نهایی تیم ملی، به دلیل تشدید آسیب‌دیدگی علیرضا جهانبخش است. بال ایرانی و 25 ساله برایتون که در تمرینات این تیم دوباره مصدوم شد و بازی مقابل چلسی در لیگ برتر را از دست داد.

کادر فنی تیم ملی، در حال مذاکره با پزشکان باشگاه برایتون است تا مشخص شود آیا جهانبخش می‌تواند در جام ملت‌های آسیا بازی کند یا نه؟ به همین خاطر هم بود که لیست تیم ملی شنبه اعلام نشد. درباره جهانبخش این گمانه‌زنی وجود دارد که شاید نتواند زودتر از موعد به فرم آمادگی برسد و در ترکیب تیم ملی ایران قرار بگیرد.

به همین دلیل کادر فنی تیم ملی مردد است که او را به اردو دعوت کند یا نه. هر چه هست در ساعات و یا روزهای آینده تکلیف نهایی حضور جهانبخش در جام ملت‌های آسیا و البته نام 23 بازیکن حاضر در اردو مشخص خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید