گل‌ محمدی گزینه نهایی سرمربیگری پیکان/ اختصاصی جی پلاس

سرمربی موفق تیم فوتبال پدیده، گزینه نهایی باشگاه پیکان است و احتمالا در نیم فصل دوم روی نیمکت این تیم بنشیند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ بعد از نتایج ضعیفی که پیکان با مجید جلالی در لیگ هجدهم کسب کرد، مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با او گرفتند تا مربی جدیدی جذب کنند. طی روزهای اخیر نام‌های مختلفی حول و حوش باشگاه پیکان شنیده شده. نام‌هایی چون حسین فرکی،مهدی تارتار، جواد نکونام و حتی فرهاد کاظمی و فراز کمالوند اما به نظر می‌رسد پیکان دنبال مربی موفقی، خارج از این نام‌ها است.

مدیران پیکان، چراغ خاموش در حال مذاکره با یحیی گل‌محمدی، سرمربی موفق پدیده هستند. یحیی با پدیده نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرد و نشان داد همچنان یکی از مربیان موفق فوتبال ایران است. کسب عنوان نایب‌قهرمانی نیم‌فصل، آن‌هم با امکاناتی که پدیده در اختیار داشت، کار بزرگی بود که گل‌محمدی در مشهد انجام داد.

اواسط نیم‌فصل نخست لیگ هجدهم، گل‌محمدی تا آستانه جدایی از پدیده پیش رفت اما سرمایه‌گذار جدیدی حمایت مالی از این باشگاه را بر عهده گرفت تا یحیی در مشهد بماند. گفته می‌شود در صورتی که سرمایه‌گذار مورد نظر به تعهداتش عمل نکند، گل‌محمدی هم از پدیده جدا می شود.

یحیی در گفت‌و گوی اولیه با مدیران پیکان، همه چیز را منوط به اجرا یا عدم اجرای تعهدات سرمایه‌گذار پدیده دانسته است. او همچنین به دبی رفته و بعد از چند روز استراحت در امارات، قرار است پاسخ نهایی خود را به مسئولان باشگاه پیکان بدهد. پاسخی که احتمالا مثبت خواهد بود تا او سرمربی جدید پیکان شود.

دیدگاه تان را بنویسید