واکنش ساره جوانمردی به ابقای خسروی برای 4 سال دیگر در کمیته‌ ملی پارالمپیک

قهرمان پارالمپیک در رشته تیراندازی و نماینده ورزشکاران در انتخابات کمیته‌ ملی پارالمپیک، گفت: من به محمود خسروی وفا خسته نباشید می گویم و امیدوارم که در آینده شاهد حمایت‌های بیشتری از ورزشکاران جانبازان و معلولان در آینده باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ساره جوانمردی، پس از پایان انتخابات کمیته‌ ملی پارالمپیک، گفت‌: من برای حضور دوباره محمود خسروی وفا در بخش کمیته‌ ملی پارالمپیک خسته نباشید می گویم و آرزوی توفیقات بیشتر برای او دارم. به اعتقاد من شرایط ورزشکاران در زمان حضور وی قابل توجه بود و ما حمایت‌های خوبی را از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته‌ ملی پارالمپیک شاهد بودیم. امیدوارم که این حمایت‌ها با حضور دوباره وی بهتر شود و تداوم داشته باشد.

وی ادامه‌ داد: با توجه به این که کمیته‌ ملی پارالمپیک از  المپیک مستقل شد و بودجه مستقلی را نیز پیدا کرد، این اتفاق خوبی برای پارالمپیک بود و من نیز یقین دارم با حمایت بیشتر از ورزشکاران جانبازان و معلولان ما در آینده می‌توانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. به‌ هر حال در گذشته اگر توانستیم در جاکارتا به نتایج راضی کننده ای دست یابیم به خاطر زحمات تمامی افرادی بود که حمایت‌های خود این موفقیت را رقم زده است .

جوانمردی تصریح کرد: تا پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ما ۲۰ ماه زمان در اختیار داریم و تلاش ورزشکاران بر این است که با حمایت هر چه‌ بیشتر کمیته‌ ملی پارالمپیک به آرزوهای خود با کسب مدال دست پیدا کنند.

وی در پایان در خصوص مسابقات جهانی امارات و این که آیا تصور می‌کنید در این مسابقات دوباره افتخارآفرینی کنید؟ اظهار کرد: برای حضور موفق در مسابقات جهانی امارات طی صحبتی که با فدراسیون جانبازان و معلولان داشتم قرار بر این شد که اردوی خود را به صورت غیر متمرکز در شهرستان خود ادامه دهم و تنها یک اردو که متصل به اعزام است به جمع اردونشینان اضافه شوند تا بتوانند با آمادگی بسیار مطلوبی در مسابقات شرکت کنند و دوباره افتخارآفرینی کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید