واکنش خسروی‌وفا به حضور بازنشسته ها در مجمع انتخاباتی پارالمپیک

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: باید تلاش کنیم در پارالمپیک 2020 تک رقمی شویم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمود خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک در پایان مجمع انتخاباتی گفت: ورزش معلولین بعد از انقلاب شکل گرفته و یک سند افتخار جهانی است. از دولت تشکر می کنم که بصورت باورنکردنی اولین دوره ای بود که در شش ماه اول تمام اعتبارات را دریافت کرد.

وی افزود: باید تلاش کنیم در پارالمپیک 2020 تک رقمی شویم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: انتخابات براساس اساسنامه جدید و قانونی برگزار شد. رقابت سنگین و سالمی بود که در نهایت نتیجه را همه دیدند. با اعتمادی که مجمع به من داشت باید در 4 سال آینده هم تلاش کنم تا وظیفه‌ام را به خوبی انجام دهم و اهداف از قبل تعیین شده را اجرا کنم. مهمترین افتخار برای من این است که این انتخابات در چهلمین سال انقلاب برگزار شد.

وی درمورد برنامه‌های پیش‌روی کمیته ملی پارالمپیک ادامه داد: برنامه‌ریزی به کمک هیأت اجرایی انجام خواهد شد و یک کار تیمی است. تلاش ما این خواهد بود که جز 10 کشور برتر پارالمپیک باشیم و در بازی‌های پاراآسیایی هم می‌خواهیم جایگاه دوم را کسب کنیم. به خوبی می‌دانیم که کارمان بسیار سخت است، اما می‌دانیم با توجه به پتانسیلی که داریم، این اهداف دور از دسترس نیست.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: برای انتخابات جمعاً 3 نفر بودیم و با انصراف دو کاندیدای دیگر وظیفه من سنگین شد. احساس مسئولیت بیشتری دارم. من تا روز آخر ثبت نام نکردم تا ببینم چه دوستانی وارد میدان می‌شوند. به هر حال مردم باید در مورد عملکرد من اظهارنظر کنند. اگر خودمان از کارهای‌مان تعریف کنیم، چندان درست نیست. برای رسیدن به جایگاهی که در شان نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، باید بسیار تلاش کنیم.

خسروی‌وفا درخصوص اینکه برخی از افراد حاضر در مجمع بازنشسته بودند، تصریح کرد: استعلام‌های لازم گرفته شد، اما نباید رسانه‌ای شود. من نباید اظهارنظر کارشناسی کنم. 5 نفر امروز بازنشسته بودند که در ابتدای مجمع اعلام انصراف کردند. نهادها و ارگان‌های مربوطه باید ابلاغ رسمی بدهند، اما با این حال هیچ فرد بازنشسته‌ای در انتخابات حضور نداشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درمورد انتخاب دبیرکل عنوان کرد: فکر می‌کنم آقای محمدی اساسنامه را نخوانده است! دبیرکل با انتخاب رئیس و تایید هیأت اجرایی منصوب می‌شود که در اولین فرصت این کار را انجام خواهیم داد.

دیدگاه تان را بنویسید