اردوی تیم ملی وزنه برداری تعطیل می شود

تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در قطر کاپ چهارشنبه هفته جاری راهی دوحه می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، مسابقات وزنه‌برداری قطر کاپ که گزینشی المپیک ۲۰۲۰ است از ۱۹ تا ۲۳ دسامبر (۲۸ آذر تا ۲ دی) برگزار می‌شود. تیم ایران با ترکیب محمد زارعی، علیرضا سلیمانی، نیما آقایی و همایون تیموری به همراه محمد حسین برخواه و اکبری خورشیدی چهارشنبه هفته جاری راهی دوحه می شود.  در این مسابقات، چهار وزنه‌بردار ایران در سه وزن به رقابت می‌پردازند.

محمد زارعی در ۹۶ کیلوگرم، نیما آقایی و علیرضا سلیمانی در ۱۰۹ و همایون تیموری در ۱۰۹+کیلوگرم حضور دارند.

برخواه سرمربی تیم ملی، پیش از این ۱۳ وزنه بردار را به اردوی تیم ملی دعوت کرده بود که با اعزام این چهارنفر به قطر کاپ ، اردوی تیم ملی هم تعطیل می شود و از نیمه دوم دی ماه مرحله بعدی اردوی تیم ملی برای حضور در جام فجر  و قهرمانی آسیا۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. در مرحله بعدی، نفرات اصلی تیم ملی هم حضور خواهند داشت.

قطر کاپ طبق اطلاعیه ای که بر روی سایت فدراسیون جهانی قرار گرفته در بخش مردان در هفت وزن المپیکی (۶۱، ۶۷، ۷۳، ۸۱، ۹۶، ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم) برگزار می شود همچنین به سه نفر برتر دسته های مردان و زنان طبق امتیاز Robi جوایزی تعلق می‌گیرد. نفر اول ۳ هزار، نفر دوم ۲هزار و نفر سوم هزار دلار جایزه می‌گیرند.

امتیاز Robi براساس جنسیت، گروه سنی(بزرگسالان، جوانان و نوجوانان)، دسته، رکورد جهان و رکورد مجموع ثبت شده توسط وزنه بردار محاسبه می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید