توصیه جالب و عجیب گل محمدی به کی روش!

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان تأکید کرد تیمش آماده رویارویی با استقلال است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص دیدار تیمش مقابل استقلال در نشست خبری گفت: تیم ما آماده بازی فرداست و مشکل خاصی نداریم. سه امتیاز بازی فردا برای ما و استقلال حساس است. سه امتیاز برای هر دو تیم بسیار مهم است و قطعاً انگیزه بالایی نزد بازیکنان تیم‌ها وجود دارد تا در این بازی بهترین عملکرد را از خود ارائه کنند.

وی در ادامه افزود: همه چیز برای برگزاری یک بازی خوب و فنی آماده است و به نظر من هر تیمی که بتواند از موقعیت‌ها استفاده کند و در دفاع هم موفق باشد برنده میدان خواهد شد. این بازی می‌تواند خیلی جذاب از آب دربیاید و فرصت خیلی خوبی برای بازیکنان جوان ماست که شایستگی خود را نشان دهند. در کل امیدوارم چه تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند چه آنهایی که در تلویزیون نظاره‌گر بازی خواهند بود از تماشای آن لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در واکنش به این مسئله که این بازی می‌توانست زودتر از این برگزار شود اما به خاطر اینکه استقلال حاضر نشد در ورزشگاه تختی بازی کند از این رو این بازی را با یک ماه تاخیر برگزار خواهد شد، عنوان کرد: بله برگزاری با تاخیر این مسابقه کمک زیادی به استقلال کرد چرا که این تیم در آن مقطع شرایط خوبی نداشتند اما رفته رفته روند خوبی را در پیش گرفتند. در هر صورت ما با این قضیه کنار آمدیم و بعد از لغو بازی با استقلال 3 بازی انجام دادیم و الان هم شرایط خیلی خوبی داریم.

در ادامه خبرنگاری در مورد اظهارنظر خطیر معاون باشگاه استقلال مبنی بر اینکه کمیته ضددوپینگ باید نظارت بیشتری درباره بازی‌های لیگ داشته باشد، از گل‌محمدی سوال کرد که مدیر رسانه باشگاه پدیده تاکید کرد که سوالات در مورد مسائل فنی باشد.

وی در واکنش به این سوال که اگر دیدار شما با استقلال در هفته دوازدهم لغو نمی‌شد، باید در ورزشگاه تختی و کیفیت پایین چمن آن بازی می‌کردید، گفت: لیگ باید پروسه‌ای داشته باشد که مناسب بوده و بر مبنای اصول باشد. ما هفته دوازدهم با استقلال بازی داشتیم نه سایپا. اگر این بازی لغو شده باید کاری می‌کردند که پس از لغو بازی و تعطیلات با استقلال بازی می‌کردیم نه سایپا، اینجا بحث 3 کارته شده بازیکنان، مصدومیت‌ها و آنالیز مطرح است، به نظرم در بحث برنامه ریزی پس از لغو این دیدار مشکل داشتیم. اینکه هفته دوازدهم به جای استقلال با سایپا بازی کنیم به ماهیت لیگ لطمه می‌زند اگر قرار به لغو بازی بود دیدار بعدی ما با سایپا برگزار نمی‌شد و با استقلال بازی می‌کردیم.

گل‌محمدی افزود: ما دنبال این هستیم که لیگ پویا باشد، اگر روند مسابقات لیگ با تاخیر باشد آن چیزی که از آن می‌خواهیم پیش نخواهد رفت. حرف من این بود که چرا برنامه‌ریزی به این صورت پیش نرفت که پس از لغو بازی با استقلال پس از آن با سایپا بازی نکرده و با استقلال بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در واکنش به این سوال که چرا از تیم پدیده خراسان که هفته‌ها صدرنشین لیگ بوده و بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته است هیچ بازیکنی به تیم ملی دعوت نشد، توصیه جالب و عجیبی به کارلوس کی روش داشت و گفت: کی‌روش انتخاب‌های خاص خودش را دارد و ما به او احترام گذاشتیم اما وقتی خودم را جای بازیکن می‌گذارم باید بدانم معیار دعوت به تیم ملی چیست؟ حتی من و سایر مربی‌های باشگاه‌ها می‌خواهم معیار دعوت به تیم ملی را بدانم آیا معیار فقط لژیونر شدن یا دعوت از قبل بوده یا از تیم انتهای جدول بازیکن دعوت می‌شود؟ خودمان را جای بازیکن می‌گذاریم و وقتی می‌دانیم عملکرد خوبی دارد این سوال پیش می‌آید که معیار دعوت شدن به تیم ملی چیست؟ بازیکنی که چند ماه مصدوم بوده و بازی نمی‌کند و یا تیمش در انتهای جدول قرار دارد دعوت می‌شود.

وی ادامه داد: لیگ ما خوب دیده نمی‌شود و برای آن وقت نمی‌گذارند. کی‌روش باید نسبت به این قضیه پاسخگو باشد و حداقل کنفرانس برگزار کرده و بگوید معیار دعوت شدن به تیم ملی چیست. آن وقت می‌دانیم که بازیکن وقتی دعوت نشد معیارش چه چیزی بوده است. بازیکن از من انتظار دارد که بداند که چه کار کند که به تیم ملی دعوت شود. وقتی بازیکن خوب بازی می‌کند و به تیم ملی دعوت نمی‌شود دل‌زده می‌شود. برای کی‌روش و همکارانش احترام قائل هستم اما درباره این تناقض باید صحبت شود.

وی در واکنش به این سوال که آیا او هم اعتقاد دارد داوری‌ها در لیگ به سود یک تیم خاص است؟ عنوان کرد: خواهشا در مورد بازی فردا سوال کنید و من نمی‌خواهم به این سوالات حاشیه‌ای پاسخ دهم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در پایان راجع به اینکه مشکلات تیمش حل شده یا نه، گفت: ما مشکلاتی که از قبل داشتیم هنوز پابرجاست ما حتی مشکل زمین تمرین هم داریم در کنار آن توپ مناسب برای تمرین هم نداریم. باشگاه اعلام کرده از طرف سازمان لیگ باید به ما توپ داده شود و الان یکی دو ماه است که درگیر این مسئله هستیم و توپ‌هایی که داریم شرایط مناسبی ندارد و امیدواریم حداقل این مشکل از طرف سازمان لیگ حل شود. البته باید تأکید کنم خیلی از مشکلات ما با حضور هواداران برطرف می‌شود آنها وقتی به ورزشگاه می‌آیند و تشویق می‌کنند انگیزه ما را چندین برابر می‌کنند امیدواریم فردا هم تماشاگران مشهدی زیادی در ورزشگاه ببینیم باشگاه شرایط را برای حضور تعداد زیادی از آنها در تهران فراهم کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید