مراسم معارفه سرپرست جدید پرسپولیس+ عکس

مراسم معارفه سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس امروز در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور بازیکنان این تیم برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بازیکنان و مربیان پرسپولیس امروز زودتر از روزهای گذشته در محل تمرین حضور پیدا کردند تا در جلسه با ایرج عرب سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس حاضر شوند.

عرب در صحبت‌هایش برای بازیکنان گفت: به دلیل اینکه در امور مالی باشگاه پرسپولیس حضور داشتم و با شرایط آشنا هستم می‌دانم که باید از چه طریقی مشکلات مالی را حل کرد. البته باید از کار با ارزش شما تشکر و قدردانی کنم که با محدودیت‌های زیادی که وجود داشت نایب قهرمان آسیا شدید و در لیگ برتر هم نتایج خوبی بدست آ‌وردید. اولویت‌ برای ما حل مشکلات مالی است و پاداش‌های آسیایی را هم به شما خواهیم داد. بعد از پایان هفته پانزدهم هم وارد بازار نقل و انتقالات خواهیم شد و به دنبال برگزاری اردو در خارج از کشور هم هستیم. همچنین جا دارد از زحمات آقای گرشاسبی تشکر و قدردانی کنم. 

در ادامه این جلسه برانکو سرمربی پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: من دو جلسه با آقای عرب برگزار کردم که این جلسات مفید بوده است. من آقای عرب را فردی صادق و مفید می‌بینم و خوشحالم که تخصصش مسائل مالی است و مشکلات را می‌داند. با آمدن او خوشبختانه وقفه‌ای در کار بوجود نیامد و کار دچار مشکل نشده است. خوشبختانه با وجود عرب کارها روی غلطک می‌افتد و مشکلی نخواهیم داشت. 

در ادامه این جلسه سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس هم گفت:خوشحالیم که تکلیف مدیریت باشگاه مشخص شد و از آنجایی که آقای عرب در باشگاه پرسپولیس حضور داشته مطمئنا روند کار مثل گذشته خوب پیش خواهد رفت. بچه‌های تیم زحمت کشیدند و از پاداشی که در آسیا بدست آوردند حقشان را می‌خواهند که می‌دانیم آقای عرب این مسائل را حل خواهد کرد. عمده مشکلات بازیکنان پرسپولیس مسائل مالی است و امیدواریم که این مشکلات حل شود تا بازیکنان دغدغه‌ای نداشته باشند. 

دیدگاه تان را بنویسید