در گفت و گو با جی پلاس؛

گادوین منشا: هواداران توقعات زیادی از من دارند/ کار من در پرسپولیس فقط گلزنی نیست!

گادوین منشا در واکنش به انتقاد هواداران گفت: چه کسی از گل زدن بدش می آید؟ من هم تلاش می کنم که از موقعیت ها استفاده کنم و به گل برسم.

لینک کوتاه کپی شد

گادوین منشا خیلی وقت است که برای پرسپولیس گل نزده. یعنی آمارش اصلا خوب نیست و شاید اگر آن گل های حساسی که در لیگ قهرمانان زد، نبود حالا داستان متفاوتی برایش رقم می خورد. به همین دلیل هم هست که نقدها یکی یکی دارد شروع می شود و کم کم خیلی ها لیگ قهرمانان را فراموش می کنند و منتظر گلزنی های بازیکن نیجریه ای در لیگ برتر هستند.

با این حال خود او زیاد تلاش می کند و بر این عقیده هست که به زودی روزهای تلخ به پایان می رسد. گادوین در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس خیلی دوست دارد که در بازی با پارس جنوبی جم گل بزند تا هواداران این تیم خوشحال شوند.

 

** می دانی که به دلیل گل نزدن تحت فشار هستی؟

این طبیعی است. من یک بازیکن حرفه ای هستم و قطعا در طول بازی به دنبال فرصتی می گردم که بتوانم گل بزنم و کارنامه ام را قوی تر کنم. چه کسی از گل زدن بدش می آید؟ من هم تلاش می کنم که از موقعیت ها استفاده کنم و به گل برسم.

** خیلی ها انتظار دارند تو حداقل مثل فصل قبل یا زمان حضورت در پیکان باشی.

فوتبال به این شکل است که همه بازیکنان در رقم خوردن یک گل سهم دارند و همه بازیکنان در دریافت گل مقصر هستند. من هم دوست دارم گل بزنم ولی موقعیتش باید به دست بیاید.

** فکر می کنی این اتفاق چه زمانی می افتد؟

به زودی. حتما با تمرینات بیشتر، خودم را در موقعیت های بیشتری برای گلزنی قرار می دهم تا از این فشارها خارج شوم ولی وظیفه من فقط به ثمر رساندن گل نیست. من باید حتی در زمان دفاع هم به تیمم کمک کنم. رضایت سرمربی تیم از عملکرد من برایم ارزش بیشتری دارد.

** دوست داری درباره بازی با سپاهان حرف بزنی؟

بازی با سپاهان برای ما خوب بود، چون توانستیم مقابل صدرنشین لیگ، از یک شکست، تساوی بسازیم. واقعا خوب بازی کردیم و این می تواند انگیزه هایش مان را برای بازی با پارس تقویت کند.

** و بازی با پارس جنوبی. این بازی اهمیت زیادی دارد. بعد از این بازی لیگ تعطیل می شود و ...

پارس جنوبی جم تیم خوبی است. بدون هیچ تردیدی برای دیدار با پارس هم با قدرت به میدان می رویم و چون در خانه بازی داریم، روحیه مان افزایش پیدا می کند.

** در این بازی می توانی گل بزنی؟

امیدوارم اینجا و در آزادی گل بزنم! می دانم هواداران از من توقعات زیادی دارند. می دانم آنها دوست دارند گل بزنم. امیدوارم بتوانم با گل زنی در بازی مقابل پارس جنوبی آنها را خوشحال کنم.

دیدگاه تان را بنویسید