در گفت و گو با جی پلاس؛

حرف های جالب ناصر محمدخانی درباره پرسپولیس و انتقاد تند علیه طارمی و احمدزاده

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نسبت به حرف های فرشاد احمد زاده واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، حرف های فرشاد احمدزاده علیه پیشکسوتان پرسپولیس جدا از بی احترامی خون خیلی از آنها را به جوش آورده است. او که هوای بازگشت به پرسپولیس به سرش زده است در مصاحبه ای عنوان کرد که هواداران می توانند به او بگویند برنگرد، اما پیشکسوتان هیچ حقی ندارند در این باره اظهار نظر کنند!

وقتی با ناصر محمد خانی که خودش یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده تماس گرفتیم تا درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس و بازی با سپاهان سوال کنیم او خودش درباره احمدزاده حرف زد و از او دلخور بود.

*ظاهرا از دست فرشاد احمدزاده خیلی ناراحت هستید؟!

فرشاد اگر سیاست داشت، در مصاحبه اش می گفت از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس خواهش می کنم به من فرصت دوباره ای بدهند تا برگردم و گذشته ها را جبران کنم اما این بازیکن حرف بچگانه ای زد و خودش را مقابل پیشکسوتان باشگاه قرار داد. الان اگر بخواهد برگردد، کدام یک از پیشکسوتان از او حمایت خواهند کرد؟

* او گفته بود که هواداران باید درباره بازگشتش به پرسپولیس نظر بدهند.

 من به شخصه بعید می دانم هواداران منتظر بازگشت فرشاد احمدزاده یا سایر بازیکنانی که از این باشگاه جدا شدند، باشند. پرسپولیس با همین بازیکنان به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفت و به حرمت زحمات همین بازیکنان، آنهایی که رفتند حق ندارند برای باشگاه تعیین تکلیف کنند.

*حتی مهدی طارمی؟ ظاهرا برانکو هم تلویحا رضایت داده که طارمی مشکلی برای بازگشت نخواهد داشت.

نمی دانم منظور برانکو چیست؛ در هر صورت او سرمربی است. اما  تا جایی که می دانم هیچ هواداری از رفتاری که امثال این بازیکنان با باشگاه داشتند، خوشش نیامد. بالاخره مردم همه چیز را می فهمند و می دانند چه کسانی به تیم شان خدمت کرده اند و چه کسانی به پرسپولیس ضربه زدند.

*زمان شما زیاد از این اتفاق ها نمی افتاد و بازیکنان احترام بزرگترها را داشتند.

تا وقتی بازیکنی نتواند احترام بزرگترهایش را نگه دارد، بازیکن حرفه ای نشده است. کدام بازیکن حرفه ای در دنیا چنین حرف هایی به زبان می آورد؟ کسی که می خواهد رشد کند، اول باید احترام بزرگ تر از خودش را حفظ کند. پیشکسوتان صاحب اصلی پرسپولیس هستند. اگر ما نظرمان را نگوییم، چه کسی باید حرف بزند؟ امیدوارم احمدزاده مثل حالا که از جدایی از پرسپولیس پشیمان است، یک روزی هم از گفتن این حرف ها پشیمان شود!

*  بازی پرسپولیس و سپاهان چطور بود؟

بازی خوبی بود. با حاشیه هایی که به وجود آمد پرسپولیس بهترین نتیجه را گرفت. مساوی در این بازی برای پرسپولیس برد بود.

* درباره مسائل داوری و ادعای سپاهانی ها صحبتی دارید؟

نمی توانم در این مورد صحبت کنم. در هر صورت داورها هم انسان هستند. ضمن اینکه فغانی یکی از بهترین داوران ایران و جهان است.

دیدگاه تان را بنویسید