در گفت و گو با جی پلاس؛

نوراللهی: همین که در اصفهان نباختیم، خوب بود/ امسال هم می توانیم قهرمان شویم

احمد نوراللهی در واکنش به صحنه های جنجالی پرسپولیس و سپاهان گفت: به مسائل حاشیه ای کاری ندارم. در بازی برگشت سپاهان را شکست خواهیم داد.

لینک کوتاه کپی شد

او یکی از بازیکن های خوب پرسپولیس در دیدار با سپاهان بود؛ دیداری که احمد نوراللهی معتقد است پرسپولیس به حق خودش نرسید. شاگردان برانکو گل اول را خوردند و به عقیده خیلی ها پنالتی که برای آنها گرفته شد مشکوک بود اما نوراللهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس سعی می کند بیشتر درباره مسائل فنی این مسابقه حرف بزند.

پس عقیده داری که پرسپولیس در این بازی به حق خودش نرسید.

در این دیدار، بازیکنان ما فراتر از آن چه تصور می شد، با حریف به رقابت پرداختند و با توجه به مشکلاتی که داشتیم، خیلی خوب کار کردند. اگر کمی دقت بیشتری داشتیم به برتری می رسیدیم.

نظرت درباره گل های بازی چیست؟

به طور کلی بازی خوبی را شاهد بودیم اما این هم از بدشانسی ماست که شوت عزت پورقاز به آن شکل وارد دروازه پرسپولیس می شود. واقعا گل سختی دریافت کردیم و این هم یکی از اتفاقات فوتبال است. ما برای کسب پیروزی برابر سپاهان از جان و دل مایه گذاشتیم ولی نتیجه دیگری رقم خورد. همین که بازی را نباختیم و توانستیم گل خورده را جبران کنیم هم رضایتبخش است. 

اتفاق های زیادی در این بازی افتاد. از همان بدو ورود به اصفهان این حاشیه ها وجود داشت.

من کاری به مسائل حاشیه ای ندارم. من درباره مسائل فنی حرف می زنم. انشاءالله در بازی برگشت با تلاش خودمان و کمک هواداران، سپاهان را شکست خواهیم داد. آن دیدار هم برای ما بسیار مهم خواهد بود.

یک بازی مانده تا محرومیت پرسپولیس به پایان برسد. به زودی تیم تقویت می شود و بازیکنان کمی استراحت می کنند.

خوشبختانه تا اینجای کار عملکرد راضی کننده ای داشتیم و توانستیم خودمان را در جمع مدعیان قهرمانی نگه داریم. باید تلاش کنیم در بازی های آینده، امتیازات حساس تری بگیریم و به کارمان ادامه دهیم. مثلا همین بازی با پارس جنوبی جم هم برای مان از اهمیت بالایی برخوردار است و می خواهیم از آن دیدار سه امتیاز را بگیریم. فقط 90 دقیقه مانده تا محرومیت پرسپولیس تمام شود ما توانایی کسب قهرمانی در این فصل را داریم اما در این راه، نیازمند حمایت هواداران مان هستیم.

و اضافه شدن بازیکنان جدید و ...

بله؛ بازی با پارس جنوبی که تمام شود یک نفس راحت می کشیم. در این مدت واقعا بچه ها خسته شدند. کلی مصدوم و محروم داشتیم. خیلی از مصدومان ما با درد بازی می کردند. کمال هنوز عمل جراحی نکرده است. حسین و محمد هم که همه می دانند وضعیت شان به چه صورت است. در کل خدا را شکر که بازیکنان از جانشان مایه گذاشتند و انصافا هواداران هم برای ما سنگ تمام گذاشتند. بدون شک در نیم فصل دوم اتفاق های خوبی افتاد و با اضافه شدن بازیکن ها جدید پرسپولیس نتایج بهتری خواهد گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید