در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک

صالحی امیری: باید فضای رسانه به افتخارآفرینی کاروان ایران کمک کند

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با هماهنگی کامل بین وزارت ورزش، کمیته المپیک و فدراسیون‌ها می‌توانیم زمینه موفقیت کاروان ورزشی ایران را رقم بزنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2020 هماهنگی کامل در ورزش کشور را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک مرجع تصمیم گیرنده درخصوص نحوه آماده سازی و حضور قدرتمندانه در بازی‌های المپیک است که با هماهنگی کامل بین وزارتخانه، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها می‌توانیم زمینه موفقیت کاروان ورزشی ایران را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: موفقیت تاریخی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هدف اصلی تمامی تصمیم گیران ورزش کشور است و با وزارت ورزش و جوانان کاملاً هماهنگ هستیم و با کمک فدراسیون‌ها در ستاد بازی‌های المپیک هر دو هفته یکبار برنامه آماده سازی فدراسیون را رصد می‌کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد : مدیریت هزینه برای کسب مدال در بازی‌های المپیک هم باید بر اساس شرایط اقتصادی کشور به بهترین شکل ممکن محقق شود.

صالحی‌امیری همچنین فضای رسانه‌ای به منظورافزایش همدلی و حضور قدرتمندانه کاروان ورزشی ایران را مورد تاکید قرار داد و گفت : آنچه اهمیت دارد نقش رسانه برای حضور موفق کاروان ایران چشمگیر است به همین دلیل باید با استراتژی مشخص فضای رسانه به افتخارافرینی کاروان ایران کمک کند.

دیدگاه تان را بنویسید