هواداران به شجاع خلیل زاده احترام بگذارند

واکنش قلعه نویی به آوردن پرچم ژاپن به نقش جهان!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید هواداران باید از فوتبال لذت ببرند اما کارهایی مثل آوردن پرچم ژاپن به ورزشگاه لوس بازی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس گفت: معمولا بازی‌هایی که سپاهان و پرسپولیس دارند جذاب می‌شوند. هر دو تیم در بهترین شرایط هستند. سپاهان هفته به هفته بهتر شده است. هنوز جای کار داریم و باید پیشرفت کنیم. با تلاش بازیکنان و گروه. من قلعه نویی کم‌ترین نقش را دارند. امیدوارم فردا با یک بازی منطقی ۳ امتیاز بازی را بگیریم. من فکر می‌کنم که بازیکنان ما به خودباوری رسیده‌اند. تیم پرسپولیس هم تیمی است که مربی و هواداران بزرگ و بازیکنان خوبی دارد. پرسپولیس به نظر من دست و پا بسته نیست. آن‌ها ۳ سال است که با هم بازی می‌کنند. شاید خسته باشند اما با همین کیفیت‌شان تا فینال آسیا رسیده‌اند.

سرمربی سپاهان درباره حضور زیاد هواداران سپاهان در بازی با پدیده اظهار کرد: همه به هواداران می گویند یار دوازدهم اما من می‌گویم یار اول. چون خیلی تاثیر دارند. ما استادیومی نداریم که سپاهانی‌ها نشان دهند حداقل ۱۰۰ هزار هوادار به ورزشگاه می‌آیند. اگر طبقه دوم نقش جهان مشکل نداشت فردا ورزشگاه پر می‌شد. وظیفه ما این است که کاری کنیم هوادار با میل به ورزشگاه بیاید. یک بخشی از آن به کارهای بیرونی مربوط می‌شود و بخشی از آن هم مربوط به ما است که بازی خوبی ارائه بدهیم.

قلعه‌نویی هم‌چنین از برگزاری مراسمی برای تقدیر از سید جلال حسینی در بازی فردا خبر داد و گفت: ما فردا از نوید کیا و کریمی خواهش کردیم در کنار تیم باشند. لوحی هم برای حسینی در نظر گرفته شده است که از او تقدیر شود.

او در مورد ضعف خط حمله پرسپولیس هم بیان کرد: فوتبال دو ساختار دارد. دفاعی و تهاجمی. استقلال خوزستان بر اساس ساختار دفاعی قهرمان شد. این دو مکمل هستند. هدف اول ما در بازی فردا بردن است و می خواهیم گل هم نخوریم. برانکو بر اساس بضاعت خود یک پلن طراحی کرده است و ما هم تاکتیک خود را بر اساس همین موضوع انتخاب می‌کنیم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: ما هر جا برویم تبلیغات منفی وجود دارد. باز هم از سازمان لیگ می خواهیم که قراردادها را به مردم نشان بدهند. بر اساس سند و مدرک می‌گویم ما تیم پنجم لیگ از نظر هزینه هستیم. خدا را شکر به بیش‌تر از آن چیزی که برنامه‌ریزی کرده بودیم رسیدیم. هنوز یک نیم فصل مانده است و ما تغییراتی خواهیم داشت. بر خلاف سال قبل که در نیم فصل اول خیلی سخت گذشت این فصل شرایط خوبی دارم. جا دارد از هواداران سپاهان و مردم اصفهان تشکر کنم. شرایط تیمی ما خوب است و برای حفظ آن راهکارهایی به باشگاه داده‌ایم که امیدوارم انجام شود. از عظیمیان هم ممنونم که به تمرین آمدند و قول‌هایی معقول به ما دادند. من از بازی تیم فوتبال پدیده واقعا لذت می‌برم. در ورزشگاه نیوکمپ در نزدیکی رختکن تیم‌ها جایی برای عبادت در نظر گرفته شده است. فوتبال هم عشق و هم عبادت است و باید با توسل باشد. مسی هم همین کار را می‌کند. فوتبال فقط پول نیست که پدیده همین کار را می‌کند. بازیکنان سپاهان هم همین کار را می‌کنند. البته امکانات هم تاثیر دارد. ما انتظار داریم با توجه به امکانات باشگاه سپاهان، بازیکنان با قلب‌شان برای تیم بازی کنند.

او در مورد صحبت‌های برانکو در مورد داوری هم بیان کرد: من ارادت خاصی به برانکو دارم. در تیم ملی با هم بودیم. او تجربه‌های مربیگری در تیم ملی را در اختیار من گذاشت. برانکو خسته بوده است و معمولا این‌گونه صحبت نمی‌کند. باید داوری‌ها کارشناسی شود و هر تیمی که سود کرده و هر تیمی که ضرر کرده مشخص شود. سپاهان حداقل ۶ امتیاز ضرر کرده است. من قبول می‌کنم که فیلم بازی‌های ما و پرسپولیس دیده شود و امتیازها بر اساس آن‌ها داده شود.

قلعه‌نویی در مورد حضور شجاع خلیل‌زاده در بازی فردا هم گفت: من وقتی از سپاهان جدا شدم با تیم‌های مختلف به اصفهان آمدم و به من احترام گذاشتند. امیدوارم همین کار را با شجاع هم انجام دهند. او دو سال در سپاهان و یک سال شاگرد من بوده است. او با گونه شکسته برای ما بازی کرده است. خلیل‌زاده بازیکن خوب و با اخلاقی است. از هواداران می‌خواهم که هم به تیم حریف احترام بگذارند و هم ما را تشویق کنند.

او ادامه داد: این حرکت لوس آوردن پرچم ژاپن به ورزشگاه را نمی‌پسندم. پرچم سپاهان به این قشنگی، آن را به ورزشگاه بیاورید. همه جای دنیا از فوتبال لذت می‌برند. در شهر دور افتاده‌ای در آلمان که تیمش شرایط خوبی ندارد اما ورزشگاهش پر می‌شود. اما این موضوع در ایران نیست. ما کشوری هستیم که قدمت و فرهنگ داریم و این لوس بازی‌ها در حد فرهنگ ایران نیست. تراکتوری‌ها گفتند به خاطر بازیکن تیم‌شان پرچم ژاپن آورده اند، این قابل قبول است اما برای دیگر تیم‌ها نه.

قلعه‌نویی در مورد جا به جایی داور مسابقه سپاهان و پرسپولیس هم بیان کرد: زاهدی‌فر یکی از بهترین داورهای ماست. ما داوران خیلی خوبی داریم و همه در حد آقای فغانی هستند. باید بستر فراهم شوند تا مثل فغانی پیشرفت کنند. زاهدی‌فر برای بازی ما انتخاب شده بود اما عوض شد، اما من می‌گویم اگر او هم بازی ما را قضاوت می‌کرد هیچ مشکلی نداشتیم.

دیدگاه تان را بنویسید