گزارش جی پلاس؛

صادقیان - سپیدرود منتفی شد/ مخالفت عثمانلی‌ اسپور با جدایی پیام

پیام صادقیان که آمار بازی خوبی در لیگ یک ترکیه ندارد، حتی فعلا نمی تواند به ایران برگردد و احتمالا برای سپیدرود رشت بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ پیام صادقیان دومین فصل حضور در ترکیه را سپری می‌کند. فصل قبل او را در سوپرلیگ ترکیه و ترکیب عثمانلی‌ اسپور دیدیم. پیام 10 بازی برای این تیم نه چندان قدرتمند انجام داد، 310 دقیقه در زمین بود و یک گل به ثمر رساند. گلی که مقابل کاسیم‌پاشا در هفته بیست و چهارم فصل 2018-2017 لیگ ترکیه به ثمر رسید. صادقیان فصل قبل 2 بار هم برای عثمانلی‌اسپور در جام حذفی بازی کرد و آمار 144 دقیقه حضور در زمین را به نام خود ثبت کرد. 

قرارداد صادقیان با عثمانلی‌اسپور باعث شد تا حتی بعد از سقوط این تیم به لیگ یک ترکیه، پیام در عثمانلی‌اسپور بماند و همچنان پیراهن این تیم را بپوشد. صادقیان در هفته نخست و مقابل بلواسپور، از دقیقه 46 جای سیمسک را در زمین گرفت اما بعد از این بازی، 10 هفته را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد و فقط تمرین‌های اختصاصی انجام داد. 

پایان آسیب‌دیدگی صادقیان و بازگشت او به زمین را در هفته یازدهم لیگ یک ترکیه شاهد بودیم. بازی مقابل اسکی‌شهیر که پیام از دقیقه 73 جای کاسار را در ترکیب عثمانلی‌اسپور گرفت. در هفته‌های سیزدهم و چهاردهم، نام صادقیان در فهرست عثمانلی‌اسپور قرار گرفت اما عثمان اوزکویلو 47 ساله (سرمربی تیم) ترجیح داد از هافبک ایرانی تیمش استفاده نکند. 

صادقیان در حالی که 14 هفته از لیگ یک ترکیه گذشته و عثمانلی‌اسپور هم با 20 امتیاز در جایگاه هشتم ایستاده، روی هم 61 دقیقه بازی کرده و این آمار مناسبی برای این بازیکن نیست. بخصوص که صادقیان در لیگ یک ترکیه حضور دارد و عثمانلی‌اسپور هم یک تیم معمولی محسوب می‌شود. 

نیمکت‌نشینی صادقیان در عثمانلی‌اسپور باعث شده تا باشگاه سپیدرود تصمیم به جذب او بگیرد. علی کریمی که در نفت‌تهران هم- تا زمان سرمربیگری- نام صادقیان را در فهرست خود قرار داده بود، گفته می شود برای جذب او ابراز علاقه کرده است. انتقال قرضی، تنها راه حضور صادقیان در سپیدرود است اما به نظر می‌رسد سرمربی عثمانلی‌اسپور با جدایی پیام مخالفت کرده و به همین دلیل سپیدرود جذب بازیکن دیگری را در دستور کار قرار داده است. 

باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا صادقیان می‌تواند رضایت مدیران عثمانلی‌اسپور و البته سرمربی این تیم را جلب کند و به لیگ ایران برگردد یا اینکه همچنان باید در ترکیه بماند و از روی نیمکت بازی‌های تیمش را تماشا کند؟

دیدگاه تان را بنویسید