در گفت و گو با جی پلاس؛

خبر خوش برای تیم ملی و کی روش/ پورعلی گنجی: به جام ملت ها می رسم/ به زودی برای "یوپن" بازی می کنم

آسیب‌دیدگی مرتضی پورعلی‌گنجی برطرف شده و این بازیکن با صلاحدید کی‌روش می‌تواند در جام ملت‌های آسیا برای تیم ملی ایران بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

مرتضی پورعلی‌گنجی از حدود 2 ماه قبل آسیب دید و بازی‌های یوپن در لیگ بلژیک و همچنین تیم ملی را از دست داد. حالا و در آستانه جام ملت‌های آسیا، مصدومیت این مدافه 26 ساله یکی از دغدغه‌های کارلوس کی‌روش است.

پورعلی‌گنجی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی‌پلاس درباره وضعیت این روزهای خود اظهار می کند: «شرایط خوبی دارم و ششمین جلسه تمرین با یوپن را پشت سر گذاشتم. مصدومیت زانو یکی از بدترین آسیب‌دیدگی‌هاست و زمان می‌برد تا بازیکن به شرایط گذشته برگردد. در این مدت خیلی سختی کشیدم اما از آقای کی‌روش ممنونم که کادر پزشکی تیم ملی را مأمور کرد تا همراه من باشند. میکاییل، دکر شهاب و دکتر خانلری و همچنین دیگو و سباستین لحظه‌ای ارتباط‌شان را با من قطع نکردند و مدام جویای احوالم بودند و تمرینات مختلفی را برای من در نظر گرفتند. همه این‌ها باعث شد تا بتوانم سختی‌ها را تحمل کنم و بتوانم به تمرینات برگردم.»

پورعلی‌گنجی چه زمانی به شرایط بازی می‌رسد؟ مدافع تیم ملی در پاسخ می‌گوید: «یک هفته زودتر از موعد توانستم تمرین کنم  و از چند روز دیگر در تمرینات اصلی شرکت می‌کنم تا آماده بازی شوم. فکر می‌کنم بعد از رسیدن به آمادگی کافی بتوانم در خدمت تیم ملی و باشگاه یوپن باشم.»

پورعلی‌گنجی به جام ملت‌های آسیا می‌رسد. این خبری است که خودش می‌دهد: «به امید خدا 5 روز دیگر آماده می‌شوم و اگر کارلوس کی‌روش صلاح ببیند و در لیست باشم، به جام ملت‌های آسیا می‌رسم و مشکلی برای حضور در این مسابقات ندارم. تا جایی که انرژی دارم کمک می‌کنم تا تیم ملی نتایج درخشانی کسب کند.»

مدافع تیم ملی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه می‌دهد: «طی 2 هفته آینده، یوپن 3 بازی پیش رو دارد که فکر می‌کنم در 2 تا از آن‌ها بتوانم بازی کنم. البته این مسئله بستگی به آمادگی بدنی‌ام دارد. سرمربی یوپن باید تصمیم بگیرد که آیا می‌توانم در ترکیب قرار بگیرم یا نه.»

پورعلی‌گنجی در پایان به جی پلاس می‌گوید: «این مصدومیت من را آزار داد و اذیتم کرد. تا به حال و از ابتدای فوتبالم تاکنون، هرگز به مدت 2 ماه، از زمین مسابقه دور نبودم. قریب به اتفاق آسیب‌دیدگی‌هایم طی 2،3 هفته درمان می‌شد اما این یکی خیلی طول کشید و باعث شد تا برای چند ماه دور از فوتبال باشم.»

دیدگاه تان را بنویسید