شیعی: از این افتضاح‌تر نمی‌شد نتیجه گرفت/ جریمه سنگینی در انتظار بازیکنان و کادر فنی خواهد بود

مدیر عامل باشگاه پیکان گفت: واقعا از این افتضاح‌تر نمی‌شد نتیجه گرفت و بازی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمود شیعی پس از ششمین باخت پی در پی پیکان در لیگ برتر گفت: واقعا متاسفم از این افتضاح‌تر نمی‌شد بازی کرد و نتایجی که می‌گیریم اصلا در شأن تیمی مثل پیکان نیست به خاطر همین مسئله ما قطعا جریمه سنگینی را برای کادر فنی و بازیکنان در نظر خواهیم گرفت.

وی افزود: قبل از این بازی نزدیک به 20 ساعت جلسه داشتیم تا شرایط تغییر کند اما با این نتیجه‌ای که به دست آمد قطعا تا شنبه جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد تا پس از بررسی موارد آنالیزی که کادر فنی به ما خواهد داد یک تصمیم مهم اتخاذ خواهیم کرد. واقعا برای تیم بزرگی مثل پیکان این نتایج افتضاح است. ما 6 باخت پشت سر هم داریم که برای لیگ برتری فاجعه است.

شیعی درباره اینکه چقدر احتمال دارد مجید جلالی از کار برکنار شود عنوان کرد: هنوز به آنجایی که باید تغییرات ناگهانی ایجاد کنیم، نرسیده‌ایم و گفتم باید تا شنبه همه مسائل را در هیئت مدیره جمع‌بندی کرده و به نتیجه نهایی برسیم. به هر حال ما برای نیم فصل دوم یک فرصت 50 روزه داریم و باید یک تصمیم خوب بگیریم تا به نتیجه لازم برسیم، البته قطعا ما حداقل 20 درصد جریمه برای بازیکنان و کادر فنی در نظر می‌گیریم.

مدیر عامل باشگاه پیکان درباره اینکه گفته می‌شود او بعد از جلسه هیئت رئیسه با وزیر ورزش به عنوان جانشین مهدی تاج انتخاب شده و ابراهیم شکوری هم جای محمد ساکت را گرفته است گفت: در مورد خودم باید بگویم که این خبر صحت ندارد، ضمن اینکه دیشب جلسه‌ای نداشتم. فقط در مورد شکوری این اتفاق افتاده که آن هم بر می‌گردد به آخرین جلسه هیئت رئیسه. آخرین بحثی که در هیئت رئیسه به آن تاکید شد این بود که آقایان از یک سوم کار و یک سوم حقوق استفاده کنند و تنها فردی که نمی‌توانست این کار را انجام دهد محمدرضا ساکت بود که در واقع دبیر کل فدراسیون باید فول تایم و در اختیار فدراسیون باشد. در نتیجه آقای شکوری که یک مدتی است که در تیم ساکت کار می‌کند به عنوان جانشین او کار می‌کند.

وی درباره اینکه آیا با وجود قانون بازنشستگی اعضای هیئت رئیسه قصد دارند به کارشان ادامه دهند یا خیر ادامه داد: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. قرار شده وزارت ورزش در این باره نظرش را اعلام کند که آنها به چه شکل کارشان را انجام دهند.

شیعی درباره اینکه تکلیف این قضیه باید تا پانزدهم مشخص می‌شد گفت: باید عاقلانه در این مورد عمل کنیم تا خدایی ناکرده بحث تعلیق که خط قرمز ما است به وجود نیاید. اعتقاد من این است که به هیچ عنوان نباید به بحث تعلیق فکر کرد و به اطراف آن برویم. ما باید دست به دست هم دهیم تا این اتفاق برای کشورمان رخ ندهد.

مدیر عامل باشگاه پیکان درباره اظهارنظر یکی از خبرنگاران که عنوان شده پشت پرده توافقاتی بین وزارت ورزش و مسئولان فدراسیون انجام شده تا فقط اعضای هیئت رئیسه از کار برکنار شوند و رئیس فدراسیون به کارش ادامه دهد تا از این طریق فدراسیون از بحث تعلیق مصون بماند تصریح کرد: ما در آخرین جلسه‌ای که در هیئت رئیسه داشتیم قرار شد پیرو نامه‌ای که دو ماه قبل آقای تاج برای وزیر ورزش فرستاده بودند موضع آقایان را متوجه شوند و بتوانند کار کنند اما هنوز در این مورد تصمیمی گرفته نشده است.

وی در واکنش به این موضوع که یک ماه دیگر مسابقات جام ملت‌ها بعد از آن لیگ قهرمانان آسیا مشخص خواهد شد اما هنوز تکلیف رئیس فدراسیون و هیئت رئیسه فدراسیون مشخص نیست گفت: هیچ کس مایل نیست اتفاق بدی برای فوتبال ما رخ دهد و حتما  مسئولان تصمیم خواهند گرفت که این اتفاق رخ ندهد و من هم فکر نمی‌کنم برای فوتبال‌مان بیفتد.

شیعی همچنین در ارتباط با اینکه مجلس اعلام کرده آقایانی که بعد از تاریخ 15 آذر بازنشسته باشند و به کارشان ادامه دهند به نوعی مرتکب جرم شده‌اند اظهار داشت: این موضوع را باید ببینیم که چطور مسئولان قضایی ارزیابی می‌کنند. تاکید من این است که قانون باید اجرا شود. هیچ حرفی هم در این مسئله نیست. هر فردی هم که خارج از قوانین عمل کرده قطعا قانونگذار و قوه قضائیه در موردش تصمیم می‌گیرند. هر تشخیصی هم که آنها بدهند باید قابلیت اجرایی داشته باشد.

مدیر عامل باشگاه پیکان درباره اینکه آیا تاج از شنبه در دفتر کارش حضور خواهد داشت یا خیر گفت: من از این موضوع بی‌اطلاعم.

دیدگاه تان را بنویسید