گرشاسبی: سید جلال بعد از خط خوردن گفت تیم ملی من پرسپولیس است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: سیدجلال حسینی یک افتخار برای باشگاه بزرگ پرسپولیس است و یکی از شجاعت‌های سیدجلال حسینی این است که همین تصمیم خداحافظی را گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نشست خبری که امروز به مناسبت خداحافظی سیدجلال حسینی از تیم ملی انجام شد، گفت: فکر می‌کردیم که استقبال خوبی از این نشست خبری انجام می‌شود یک سالن بزرگتر این مراسم را برگزار می‌کردیم. سیدجلال حسینی یک افتخار برای باشگاه بزرگ پرسپولیس است و یکی از شجاعت‌های سیدجلال حسینی این است که همین تصمیم خداحافظی را گرفت.

* وقتی از تیم ملی خط خورد یک نفر را هم واسطه نکرد

وی ادامه داد: این بازیکن زمانی که از تیم ملی خط خورد حتی یک نفر را واسطه نکرد تا دوباره به تیم ملی دعوت شود همه ما معترض شدیم اما از ما خواهش کرد و گفت نیازی نیست تا اعتراض کنیم. من به نظر مربیان تیم ملی احترام می‌گذارم، این در حالی بود که سیدجلال 12 سال عمر خود را در تیم ملی گذراند و در اوج آمادگی در تیم ملی، به راحتی نادیده گرفته شد. 

* برانکو در حفظ روحیه حسینی کمک زیادی کرد

گرشاسبی در ادامه گفت: سیدجلال در سخت‌ترین شرایط سعی کرد آرامش خود را حفظ کند و با صبر زیاد به کارش ادامه دهد. او خصوصیات بسیار والایی دارد انصافاً با توجه به سختی‌هایی که داشتیم بابت شرایط مالی، محرومیت بازیکن سیدجلال به تیم کمک کرد تا آرامش تیم بهتر شود انصافاً برانکو کمک زیادی کرد تا سیدجلال روحیه خود را حفظ کند و در بعضی مواقع در سخت‌ترین شرایط با هم صحبت می‌کردند تا آرامش به تیم و سیدجلال برگردد.

*سید جلال بعد از خط خوردن به من گفت تیم ملی من پرسپولیس است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: ما با سخت‌ترین شرایط توانستیم افتخار‌آفرینی کنیم و با کمبود بازیکنان و مشکلات فراوان خم به ابرو نیاوردیم و توانستیم با گل سیدجلال به الجزیره به مرحله بعدی صعود کنیم و سرنوشت تیم ما با ابرقهرمان سیدجلال عوض شد. امروز این تصمیم واقعاً برای این بازیکن بسیار سخت است که از تیم ملی خداحافظی کند در شرایطی که خیلی سخت از تیم ایران کنار گذاشته شد.

وی ادامه داد: زمانی که از تیم ملی خط خورد با او صحبت کردم و سیدجلال به من گفت آقای گرشاسبی تیم ملی من پرسپولیس است و این اتفاق همیشه برای بازیکنان به وجود می‌آید. برانکو سعی کرد به حسینی مشاوره بدهد و بعد از این اتفاقات کاپیتان پرسپولیس تمام تلاشش را برای موفقیت تیم انجام داد تا تیم با تمام مشکلات شرایط آرامی داشته باشد. توانستیم با کمک سیدجلال افتخارآفرینی کنیم و در ایران و آسیا بدرخشیم.

* از حسینی تشکر می کنم و صورت او را می بوسم

گرشاسبی تصریح کرد: در سال گذشته تیم پرسپولیس یکی از رکورددارترین تیم‌های ایران بود و توانست 9 رکورد را از آن خود کند. با توجه به اینکه از لحاظ بازیکن و شرایط مالی کمبود داشتیم، من از طرف باشگاه پرسپولیس و هیأت مدیره و کارکنان این باشگاه از سیدجلال حسینی تشکر می‌کنم و همین جا صورت او را می‌بوسم. او تصمیم بزرگی گرفته است و فکر می‌کنم بتواند با تلاش و کوشش خود برای پرسپولیس باز هم افتخارآفرینی کند تا با عملکرد خوب باز هم بتوانیم موجب شادی مردم ایران شویم. واقعاً نتایج و عملکرد پرسپولیس باعث شد تا مردم ایران در اقصی نقاط مختلف خوشحال باشند و ابراز احساسات کنند. از شما رسانه‌های محترم هم تشکر می‌کنم که در سخت‌ترین شرایط از ما حمایت کردید و حتی دست کسانی که از ما انتقاد کردند را می‌بوسم چرا که باعث شدند تا نقاط ضعف خود را بهتر بشناسیم تا بتوانیم اصلاح کنیم.ان‌شاءالله با کمک مردم دست در دست هم دهیم تا باز هم به موفقیت‌های پرسپولیس ادامه بدهیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید