در گفت و گو با جی پلاس؛

بیرانوند: من و درگیری؟! ما با هم رفیق هستیم/ همه روی پرسپولیس حساس شدند

دروازه بان پرسپولیس درباره صحنه درگیری اش با نوراللهی گفت: در فوتبال من باید با مدافعان و بازیکن هایی که جلوی من بازی می کنند حرف بزنم. اگر حرف زدن یعنی دعوا که دیگر من حرفی ندارم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ در بازی با ماشین سازی دوربین های تلویزیونی تصاویری را شکار کردند که خیلی از هواداران پرسپولیس را نگران کرد. درگیری لفظی بیرانوند و احمد نوراللهی. ماجرا از اینجا آغاز شد که روی یکی از حملات ماشین سازان بیرانوند از این ناراحت بود که چرا نوراللهی نتوانسته در نقش یک هافبک بهتر عمل کند تا مانع از حمله تبریزی ها به روی دروازه پرسپولیس شود. به همین دلیل هم بود که علیرضا پس از دفع خطر به سمت احمد رفت و برای ثانیه هایی این دو بازیکن با هم بحث کردند. پس از این اتفاق بود که نوراللهی هم با اشاره دست از بیرانوند می خواست تا به سمت دروازه اش برگردد و بازی را آغاز کند. از بیرانوند در این باره سوال کردیم که او پاسخ های کوتاهی به خبرنگار جی پلاس داد:

* ماجرای آن درگیری چه بود؟

کدام درگیری؟ درگیری نبود.

* همان صحنه ای که به احمد اعتراض می کردی و او هم با دست نشان می داد که به درون دروازه برگردی؟

آقا دعوایی نبوده. تیم تحت فشار بود و این چیزها در فوتبال طبیعی است. نکته جالب اینجاست که همه روی بازیکن های ما حساس شده اند. هزار تا اتفاق در تیم های دیگر می افتد اما کسی زوم نمی کند. در فوتبال من باید با مدافعان و بازیکن هایی که جلوی من بازی می کنند حرف بزنم. اگر حرف زدن یعنی دعوا که دیگر من حرفی ندارم.

* منتقدان می گویند که علیرضا زود از کوره در می رود. آنها درگیری بیرانوند با سعید عزت اللهی در جام جهانی که البته لفظی هم بود را مثال می زنند.

نه اینطور نیست. همانطور که گفتم ما بازیکنان در زمین مسابقه با هم حرف می زنیم و این یک چیز طبیعی است. همه ما هدف مان این است که تیم موفق باشد. این چیزها هم در زمین مسابقه طبیعی است.

* البته آن زمان یک عکس یادگاری هم با سعید در هواپیما گرفتی تا به شایعات پایان بدهی.

همین عکس نشان می داد که اتفاقی بین ما نیفتاده است. در شرایط مسابقه و با آن فشار طبیعی است که ما صحبت کنیم و چیزهایی به هم بگوئیم. من و احمد با هم رفیقیم و در تیم ملی هم هستیم.

* شرایط پرسپولیس با برانکو بعد از برد ماشین سازی چطور است؟

خدا را شکر وضعیت تمرین پرسپولیس خوب است. باید خودمان را برای بازی های بعد آماده کنیم. بازی با ذوب آهن، سپاهان و پارس جنوبی، سه بازی سخت و سرنوشت ساز است. این سه بازی که تمام شود محرومیت هم به پایان می رسد و با اضافه شدن بازیکنن جدید به تیم شرایط قطعا بهتر می شود. امیدوارم اتفاق های خوبی بیافتد تا هواداران پرسپولیس خوشحال شوند.

دیدگاه تان را بنویسید