در گفت و گو با جی پلاس؛

علی کریمی: قهرمانی در لیگ برتر؟ چرا که نه/ استقلال پرقدرتی را در نیم فصل دوم می بینید

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال به هماهنگی کامل رسیده اند و به روزهای اوج خود می گردند.

لینک کوتاه کپی شد

کسب دومین پیروزی متوالی برای استقلال توانسته تا حدودی هواداران این تیم را برای موفقیت در ادامه فصل خوشبین کند. استقلال در صورتی که از دو بازی باقی مانده خود تا پایان نیم فصل نخست لیگ برتر، شش امتیاز کسب کند همچنان امیدوار به کسب جام قهرمانی لیگ برتر خواهد ماند.

علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ با ابراز رضایت از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: به دلایل مختلف نتوانستیم در نیم فصل نخست آنطور که باید نتیجه بگیریم اما با گذشت زمان و تثبیت شرایط بازیکنان در تیم که حاصل ماه ها تلاش چند برابری بود، امروز استقلال به نقطه ای رسیده که از نظر فنی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و می تواند با مقداری تلاش بیشتر به شرایط ایده آل برسد.

او درباره زدن سه گل به صنعت نفت آبادان و پیروزی برابر این تیم یادآور شد: عملکرد صنعت نفت نشان می دهد که این تیم سخت می بازد اما در بازی مقابل ما حرفی برای گفتن نداشتن که این موضوع به خاطر بازی بسیار خوب تیم ما بود. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. در هفته قبل هم مقابل استقلال خوزستان به پیروزی دست پیدا کرده و توانستیم در طول این دو هفته ۶ امتیاز حساس را کسب و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم. همه شاهد یک بازی زیبا از استقلال بودند و مطمئن باشید این روند در بازیهای آینده هم ادامه خواهد داشت.

هافبک ملی پوش استقلال درباره شانس تیمش برای قهرمانی در این فصل به جی پلاس گفت: چرا که نه! ما در شرایطی هستیم که می توانیم با بردن بازی های پیش رو مقام قهرمانی برسیم. هدفمان قهرمانی است و اصلا حرفه ای نیست که این هدف را دنبال نکنیم. ما باید برای بهترین ها تلاش کنیم و دست از موفقیت برنداریم.

او به جدایی تعدادی از بازیکنان موثر استقلال در ابتدای فصل اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه استقلال بازیکنان زیادی را از دست داد کمی در خصوص هماهنگی بازیکنان شرایط سخت بود اما شما می بینید که در هفته های گذشته توانستیم هم بازی های خوبی ارائه کرده و هم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

علی کریمی در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز هم امید دارد به تیم ملی دعوت شود، اظهار کرد: در ابتدای فصل دچار مصدومیت شدم و دو ماه نتوانستم بازی کنم. همه بازیکنان تلاش می کنند تا بتوانند به تیم ملی دعوت شده و برای کشورشان افتخارآفرینی کنند و طبیعتا من هم از این قاعده مستثنی نیستم و باز هم تلاش می کنم تا بتوانم به تیم ملی برگردم.

علی کریمی در پایان و در خصوص هم گروهی با تیم های قدرتمندی در لیگ قهرمانان آسیا به جی پلاس گفت: سال گذشته هم چنین اتفاقی رخ داد و ما در یک گروه سخت قرار داشتیم اما مطمئنم با شروع فصل نقل و انتقالات نفرات مورد نظر کادر فنی به تیم اضافه خواهند شد و شما یک استقلال پرقدرت را در نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا شاهد خواهید بود.

دیدگاه تان را بنویسید